Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 5

VSM - vilken dag.... Förstår att du är helt slut!

• lasseliten

Massor att kommentera, minns hälften om jag har tur!

Mimmi- låter som ett härligt badrum! har inte koll på allt från ido...men golvet och mosaiken låter super!!

Lynn - håller tummarna för er!

Sunna - vill precis som alla andra gärna låna mannen ett tag! Har en halvfärdig trapp här, det värsta är redan gjort...."bara" att fixa det sista!  

• lasseliten

God morgon!

Emmasa och Juliah - håller med, det är en pärs med vinterkläder till barn... Har efter mycket velande också köpt en overall från HM. En blå i bävernylon... tror att det kommer att bli bra! Den bruna ser också jättefin ut Emmasa!

Jag har mössa, vantar och vinterskor kvar att köpa! Hade tänkt att pimpa HM-overallen med fina grejer från POP.

Idag fortsätter inskolningen. Sen ska vi nog städa lite!

Vad ska ni göra idag?

• lasseliten

God morgon!

Juliah - så härligt med en dag för bara dig och Elle! Vilken snäll mamma du har!

Här fortsätter inskolningen...vad ska ni andra göra idag?

• lasseliten

Jeajea - jag missade din mina bjälke! Åh, så fin den blir!!!

• lasseliten

God morgon!

Juliah - usch, så tråkigt men håller tummen för att det på något bra sätt går att lösa!

LCroft - Så roligt att det går framåt, iaf med badrummet...jag skulle definitivt också ringa gubben nu!! Vill gärna se bilder på badrummet!

• lasseliten

Pimpning pågår! Min våg har (äntligen) kommit....fick en lampa istället först (felleverans).

Skulle ha fått allt från smeg denna veckan men då visade det sig att spisen vi beställt har utgått...och det är ingen som ringt och informerat om det...jag måste ringa upp och kolla var de håller hus! MEN som plåster på såren får vi en annan spis som ser likadan ut men har massor med fler finesser...till samma pris. Då känns det ok iaf...

• lasseliten

Mimmi - dålig på badrumsgrejer...Vad är det ni behöver? Här har vi inte än fått upp våra hyllplan i badrummet...vi har velat så gällande material...ni blir det (nog) vitmålade massiva hyllplan. Du kanske kan råda mig...Har en nisch (stavning??) där hyllplanen ska sitta. Högst upp ska det sitta glashyllplan och längre ner i vitt...men frågan är hur vi ska fästa upp dem?

• lasseliten

Mimmi och LCroft - ni är alldeles för snälla...nu kommer jag ju inte våga visa några bilder...prestationsångest!

• lasseliten

Mimmi - ja, det får bli nått sånt med stavar..svårt med glaset...vill inte att det ska se "tacky" ut... Hur dyrt är det dyra men perfekta skåpet?

Svar på tråden Vita hem del 5