Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 5

tack Mimmi! förstår att det är svårt att välja skåp! Hemmabygge låter ju också intressant...men tid är pengar...så är det här hemma iaf!

• lasseliten

Mimmi - 10 000 är mycket pengar....Hade nog kanske "nöjt" mig med ett för 3000....Fast det beror också på hur fint det för 10´ är och hur gärna du vill ha det! Bra hjälp va?!

• lasseliten

Tack LCroft!! Tycker att det är svårt med bilder...allt ser ju oftast bättre ut i verkligheten... Får skylla på min usla kamera! Tror också att den lägger på 10 kg...

• lasseliten

Mimmi - kan man inte göra något fint skåp av gamla fönster...10 000 är ju massor med pengar. Nu är jag tillbaka vid hemmabygge trots mitt "tid-är-pengar"-inlägg  

• lasseliten

Jeajea - åh, så fin din mur är! Tack för inspirationen! En sån vill jag också ha! Hade tänkt mig en i natursten...men din är ju ännu finare! Har du ett ungfärligt pris på den?

Mimmi - jättefin soffa! Ett verkligt klipp! Kommer bli så snyggt med tyget och lampan till!

• lasseliten

Men så roligt mimmamum och Juliah!

Tack Jea för svaret! Älskade verkligen din mur!

Idag har jag shoppat på loppis...Hittade en massa fint! ÄR såå nöjd. Fyndade en barnsäng till E som kändes lite fransk. Ser ut som en gammal sjukhussäng fast i trä...svårt att förklara. Hittade även ett plåtskåp som jag tror ska sitta i köket...lite industrikänsla på det hela. Lampor och några skålar fick också följa med hem!  

• lasseliten

Gemelli - jättefin lampa! Spanade också in mimmis länk! Hon har koll på allt!

Jag är på jakt efter en lampa som sitter på arm ut från väggen...med lite industrikänsla...förstår ni vad jag menar?? Nån som vet var de finns att hitta?

• lasseliten

Absolut får ni det!

Hej Jessan, har du hittat hit?

• lasseliten

Oj, så sent det är....men mimmi jag har nog missat den lampan. Har du nån länk?

Sov gott!

Svar på tråden Vita hem del 5