Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 5

Emmasa - härligt höstmysigt du fixat! Kudden på sängen med fåglarna är sååå fin. Visst har du bloggat om den tidigare? Vart har du köpt den?

• lasseliten

God morgon!

GRATTIS Juliah på födelsedagen!

Alla SMEG-grejer kom igår...som jag har väntat! Äntligen!!! Nu är det dags att masa oss till dagis...sista inskolningsdagen...och det har gått jättebra! Så skönt! 

• lasseliten

Lovar att det kommer bilder under dagen! Ni är så söta!

• lasseliten
    006.JPG

Nu är iaf Smeg-skåpet på plats...ni ville ju se så här är en liten bild
  • lasseliten
    005.JPG

003.JPG

Tänkte också passa på att visa en barnsäng som jag fyndade förra helgen...vet ju att ni gillar bilder
  • lasseliten

tack Nr och Lcroft... Vad roligt att ni gillar grejerna! Klart ni också ska ha var sin Smeg

NR - länge sen sist...allt bra?

LCroft - har sån förståelse för att det känns drygt med renoveringen... Vi har inte gjort något annat än att renovera konstant i ett år nu...Det är kul att fixa och få det som man själv vill...men ibland bara lessnar man totalt! (Köp en smeg så känns det bättre )

• lasseliten

Jea - har svårt att slita mig.... Men mannen är i sthlm över dagen så nu kan jag dum-glo så mycket jag vill

• lasseliten

nr - roligt att fixa klart i hallen..det är det rummet vi har kvar att renovera (okej då, plus toan ) Vill gärna se bilder!

Svar på tråden Vita hem del 5