Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 5

åh, vilket fint sovrum emmasa! Spegeln är helt underbar!

• lasseliten

Jea Jea Det är bra! Håll ögonen på dem. Vi har anlitat byggare från den firman där min pappa jobbar...så då kan de inte riktigt göra som de vill...sen brukar jag i ett ganska tidigt skede förklara att jag är petig, och vill ha det som jag vill....

• lasseliten

Här rinner tårarna också vädligt lätt! Håller på och skolar in sonen på dagis...och ett barn blev jätteledsen när mamman gick...då var det även svårt för mig att hålla tillbaka tårarna! Förstå om min son också gråter när jag lämnar....

• lasseliten

Gemelli - vilken sänggavel blev det? Bild? nyfiken!!

• lasseliten

Oj, Gemelli! Försår att ni tycker att det är mycket pengar! Har egentligen inget råd att komma med..förutom att det är klart att killarna ska spela fotboll...och då skulle jag se mig om efter en annan klubb som inte vill ha lika mycket i säsongsavgift. Konstigt att klubben inte förstår att det är mycket pengar att lägga på en fritidsaktivitet!

• lasseliten

Ingen fara alls Gemelli....förstår din frustration!

• lasseliten

Mimmi - har spanat i bloggen! Vilka fina lösningar du har fixat...impad! Berätta, vad har du valt för kakel mm.

Vi har beställt knoppbrädor från bruka till badrummet...har dock inte kommit än. Väldigt enkla och vita...

• lasseliten

Mimmi berätta allt! Handfat, toastol, färg på golvet (glömt ) , Tapwellkran va? lampor? *nyfiken*

• lasseliten

Vitputsade väggar låter som en dröm! Är den torra delen vid väggarna som delar av rummet?

• lasseliten

Hanna E - inte är du en jobbig kund om du bara ringer och frågar vad som har hänt med din beställning! Ring imorgon!

Svar på tråden Vita hem del 5