Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 5

mimmi - antar att du också är på jakt efter en matta? Letar och letar...men vet inte ens riktigt vad jag vill ha...Vad är det för typ av matta du söker?

• lasseliten

God morgon alla vita-hemmare!

Här hänger regnet i luften...och det som är mysig marknad i stan idag, men karuseller och allt! Bara att dra på sig regnkläder och kolla in om det finns nått marknadskrafs att köpa...

Tycker att det är hemskt tråkigt att Salmiak och NR har avreggat sig...Hoppas innerligt att ni kommer tillbaka till oss när orken finns...Ni är båda två inspirationskällor för mig! KRAM!

• lasseliten

peak - var in till dig och läste om vad som har hänt...Usch, det där skulle kunna ha hänt mig med! Konstigt att hon är så fyrkantig och inte förstår att det var en ärlig miss...Bra gjort att du gick tillbaka...KRAM!

• lasseliten

hej!

Lite lugnare tempo i tråden. Saknar också NR och Gemelli... vännerna, kom tillbaka när ni orkar...KRAM!

Mimmi - så roligt att du hittade en matta som du gillar...och billig dessutom...Själv är jag som hunden i reklamen ni vet...den som väljer mellan dyr och billig mat... Mannen fnissar iaf och anser att jag också alltid väljer det dyrare alternativet...men till mitt försvar så blev det standardkakel i köket..och det vart billigt!

Letar också matta...kom hem i veckan med 3 st mattor...och ingen kändes bra! Har nu kommit fram till att vi ska ha en ljust grå matta...gärna varmgrå...Om någon har tips så blir jag såå glad!

VeroniQa - sängen kommer att bli jättefin! 

har inte sett till Adamama på ett tag...kanske gosar hon med sin bebis nu?

God natt...over and out!

• lasseliten

åh, tack VSM för att du kollade...känner mig lååångt ifrån hajj på bloggandet...har du några tips??

• lasseliten

Åh, så fint mimmi! Hoppas att det är ok att jag länkade till din blogg? Love it!

• lasseliten

VSM - får jag länka till din med?

• lasseliten

Gemelli - åh, så ROLIGT att du är tillbaka...har saknat dig!!! Massor med fint du visar i bloggen..blir alldeles sjuk ju!

Bea - undrar som Mimma, var har du hittat den fiiina bilden?

VSM - stanna hemma tills axeln är helt bra...är mitt råd! Du ska ta hand om dig och din kropp!

Svar på tråden Vita hem del 5