Inlägg från: Karamellfabriken |Visa alla inlägg
  • Karamellfabriken

Vita hem del 5

Tack för tipsen!

Ja, något underlägg kanske ändå är det bästa. Jag har använt mig av ett vanligt tallriksunderlägg men det har blivit fuktigt under det iaf.
    Fast kanske något gummiaktigt funkar bättre. Sluter till bättre på något vis mot golvet.

• Karamellfabriken

Beatrize,

Också ett intressant alternativ. Att jag inte frågat här tidigare.
    Jag får köpa på mig ett gäng underlägg/mattor odyl och genomföra ett "slafs-test" !

• Karamellfabriken

Vsm,

Äsch, nu måste jag ju pallra mig iväg till Coop alldeles själv.....

• Karamellfabriken

betti,

Det blev inte en massa fukt under det då? Vet inte hur vofs lyckas med det faktiskt.

• Karamellfabriken

Godmorgon alla.

Hej Samjlis!
    Hoppas att du har kunnat sova lite inatt iaf. Vad tråkigt att allt känns så jobbigt. Men du, stressa inte över allt som borde hunnits med. Var sak har sin tid och allt kan förändras mycket fortare än man tror.
    Jag tror på dig! Vad blir dagens projekt?

• Karamellfabriken

Visst är det konstigt att folk ska ha synpunkter på vad man gör för sina pengar.
    Det handlar ju egentligen mest om vad man tycker är viktigt. Alla gör väl sina prioriteringar.
    Vi har valt att satsa på hemmet just nu. Att jag ska kunna vara hemmamamma är ytterliggare ett av våra val. Detta är två val som folk ser och gladerligen tycker till om.
    Att vi sparar in på saker som dagstidning/frisörbesök/uteluncher/krogbesök/resor/klädinköp har ingen noterat hittills !

• Karamellfabriken

VSM

Hej på dig! Fick du spegeln såld?

• Karamellfabriken

vsm,

Jag tror att jag tycker shabby med _brunt_ skav, ej svart.
    Och till det en röd dyna med vita prickar !

Svar på tråden Vita hem del 5