Vad söta ni är allihop!juliah skrev 2007-08-29 08:13:30 följande:
Hjortan, njaaa,jag hakar nog på med att tillhöra den lite större modellen, 10 kilo för mkt just nu...Ni är såå söta som tycker till och funderar på min tvättstuga. Maskinerna får helt enkelt stå under bänskivan så får vi väl se om det blir ett skynke eller ej...TACK!Enji, vad tycker du om vårt fasade, kanske inte helt hundra som du tänkt dig?
10 kg är ju ingenting, då skulle du bara veta hur många kilo jag försöker gå ner..
Och jag har inte ens varit gravid
emmasa skrev 2007-08-29 08:43:29 följande:
VSM: Jättefint. Vill också väldigt gärna ha en kökssoffa. Här är mina favoritlampor just nu. Har två stycken, en med beige/grå skärm och en med vit som på bilden. Från Ikea.
supersnygg!
mimmamum skrev 2007-08-29 09:15:37 följande:
Åh så kul med lite bilder, ska se om jag kan hitta nån på mig också!NR, den spegeln är bara sååå fin, törs man fråga hur mycket du gav för den?!VSM- soffan blev jättefint och överdraget vara bara JÄTTEFINT!Smajla, jag missade dig *snyftar*, kanske du kan visa en liten stund till?Här är en bild från förra året, lite lagom gravid sådär!
jo visst kan jag lägga in mig igen men nu ser jag att flera av er inte är inloggade
så jag lägger in mig några minuter nu så får ni hojta ikväll igen så kan jag lägga in en liten stund då också.
leta efter mappen vita hemmare. har för taskigt självförtroende för att lägga ut mig i tråden.
juliah skrev 2007-08-29 10:12:47 följande:
Jag måste bara få lov att skryta om min kära lilla mamma. Hon har gått ned i tjänst för att kunna avlasta mig (vi har ingen annan som ställer upp)på fredagar så jag ska försöka att INTE städa och plocka utan utnyttja tiden till att just sy och pyssla. Få vara lite kreativ medans Noell rastat och underhålls av mormor
Vad gulligt av henne, härligt!