• Smajla

Vita hem del 5

knyttis skrev 2007-09-02 23:11:14 följande:
    Smajla - du behöver väl inte be om ursäkt för ngt! Är inte insatt i vad det handlar om, men kan inte tänka mig att du är "inblandad" i ngt!
    tack.. kul att du la märke till mitt inlägg iaf, just nu känner jag mig minst sagt osynlig!
  • Smajla
    JeaJea - tack för det även om jag tyckte att din ton var rätt hård och otrevlig.
    Hanna E skrev 2007-09-03 08:15:25 följande:
    Smajla: du ska inte behöva be om ursäkt för någonting! Jag läser alltid inläggen från din svärmors blogg, tycker att det är så kul att se en massa nytt, utan att behöva ge sig ut i affärerna. Jag vill att du fortsätter visa hennes blogg, den inspirerar ialla fall mig!
    Tack snälla du! Men av rädsla och risk att bli anmäld så kommer jag inte att göra det.
    Pärla1 skrev 2007-09-03 08:35:27 följande:
    Smajla: Jag vill också veta när det är nytt inlägg!Lasseliten: Åh, vilket underbart kök, längtar verkligen tills vi ska sätta igång.Idag ska jag göra en "kupp" mot sambon, vi har ju det där Markör Tv-skåp från Ikea, idag ska det bli vitt!! Han håller inte riktigt med...men, jag hade det när vi träffades, så det är ju faktiskt mitt
    Tack! Men kika in på hennes blogg direkt i fortsättningen. Min egen blogg kommer jag skriva i vita hem-bloggtråden när det finns ett nytt inlägg. Jag fick dessutom uppfattningen om att jag tjatat med mina "nya-inlägg" så därför kommer jag hålla mig till bloggtrådarna. Därav min ursäkt, för allt "tjöt".
    Värsta Supermamman skrev 2007-09-03 09:47:56 följande:
    Godmorgon!Ni skriver på som vanligt!Smajla: Tycker inte alls att du behöver be om ursäkt! Kram.Gemelli: Underbara sängkläder.Köööp!Idag ska här målas, så gott det nu går med två av tre barn hemma.
    Tack!
  • Smajla
    JeaJea skrev 2007-09-03 13:20:49 följande:
    Tack snälla!Smajla: jag vet inte hur jag ska kommentera det, kanske bäst att låta bli egentligen.Jag försökte vara saklig, så det kanske är bättre du läser i en annan tonart Hänger med på Mimmamumvågen
    Eller så kunde du valt en annan "tonart".
  • Smajla
    sunmaid78 skrev 2007-09-03 13:39:14 följande:
    oo jag vill med, men har inte pengar just nu. Vad beställde du?
    www.isabellasmith.com/ecommerce-products/view%5fid=11846
    www.isabellasmith.com/ecommerce-products/view%5fid=11145
    www.isabellasmith.com/ecommerce-products/view%5fid=10207
    www.isabellasmith.com/ecommerce-products/view%5fid=1861
    www.isabellasmith.com/ecommerce-products/view%5fid=8007
    www.isabellasmith.com/ecommerce-products/view%5fid=12465
    www.isabellasmith.com/ecommerce-products/view%5fid=7833
    www.isabellasmith.com/ecommerce-products/view%5fid=14586
    (En massa m a o) Skrattande
    Emil i Lönneberga skrev 2007-09-03 13:40:33 följande:
    Vad är Isabellas?
    www.isabellasmith.com/be-cm/frontpage
  • Smajla
    Emil i Lönneberga skrev 2007-09-03 13:49:49 följande:
    Okej. Svårt och läsa då det inte är svenska
    Den är en inredningsbutik! Klicka i de olika rubrikerna till vänster så finner du både det ena och det andra..
  • Smajla
    Camilla R skrev 2007-09-03 13:54:41 följande:
    Jättefina grejor, kökspipetten ser precis ut som vår "medicin-spruta" vi har hemma
    Skrattande
    betti skrev 2007-09-03 13:55:32 följande:
    Kul att shoppa Smajla! Själv sitter jag hemma sjuk. Mina planer på att måla om lillans rum är därför ännu en gång uppskjutna. *suck*Har i alla fall ÄNTLIGEN flyttat in tv-n i mitt ommålade blocketskåp, supernöjd!
    Glad krya på dig!
    sunmaid78 skrev 2007-09-03 13:56:43 följande:
    oj va mkt skoj. Jag vill ha ALLT! Varför har man aldrig tillräckligt med pengar.."muttrar"..
    Glad det brukar ju vara så.. Fundersam
    LissAnna skrev 2007-09-03 14:00:36 följande:
    Vill också ha de där sakerna ju...
    Flört
  • Smajla
    gemelli skrev 2007-09-03 14:47:38 följande:
    lasseliten,Ska bli här kommer en lite närmare, vet dock inte om man ser så mkt bättre på den
    fint som det är!
  • Smajla
    Salmiak6 skrev 2007-09-03 16:13:58 följande:
     Nysydd kudde! Från Bruka-tygerna.Orkar ni ens kommetnera fler kuddar?
    Underbara kuddar, som vanligt, och vilket fint skrin!
  • Smajla
    Salmiak6 skrev 2007-09-03 16:37:22 följande:
    Tack! hihi, nej och jag tänker varje dag att jag ska sy fler men jag hinner aldrig. Idag blev det bara en. Får nog ta och slänga ut tygerna på TRadera, för nu orkar jag inte mera.
    Hojta om du ska göra dig av med dina tyger, jag letar nämligen efter tyget med stort T som jag ska sy överdrag till symaskinen av..
Svar på tråden Vita hem del 5