Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 5

juliah, jag kom in på Millys blogg nu, man får maila henne och få ett lösen. Blev lite medryckt i hennes rens, känner att även jag vill göra bloggen lite privatare, raderade de tidigaste 30 inläggen! Förvånad Vadär det för bänkskiva ni talar om, sten?

• mimmamum

Enji, jag är verkligen i rensartagen idag, vill bara flytta nu så att jag får kasta och kasta! Vill ha ntt och fräscht men får väl göra mitt bästa här i lägenheten! Nytt ska det iaf bli!

Karamellfabriken, kan ni inte göra någon deal med de ni köpte av? Klart ni ska ha en ny dörr, annars kommer du må dåligt varje gång du ser dörren!

juliah, låter intressant, så du är toknöjd? Är den helsvart eller med stänk?

• mimmamum

VSM- tack!

Enji och juliah, ibland blir man så trött på alltsammans bara, jag är så trött på gullig, romantiskt, gammeldags lantlighet, iaf den som finns härhemma! Hoppas ingen tar illa upp! Vill ha in fräschhet, svart och vitt, öppna ytor, lättstädat, få saker - helt enkelt en ordentlig rensning!

• mimmamum

Tänk att man kan förändras så, jag avgudade verkligen denna stilen jag har förut, nu är jag lite mer inne på lantligt men modernt! Lite stramare, maskulinare tror jag! Som hemmet i Vakre Hjem nummer två, det svart/vita med lila detaljer, så fint! Kolla där om du har tidningen juliah!

• mimmamum

Åh Gemelli, jag vill också på Formex! Håller nog ändå med, tur att vi inte gick där tillsammans allesammans! Skrattande De skulle få kasta ut oss!

Juliah, ska genast kika på Stoff och stil!

Mimmi, visst är det skönt men samtidigt jobbigt när man vill förändra så mycket! Jag är i verkliga rensartag, ska boka bord på loppis!

Vilken HD lampa talar ni om?

Leksandsstolar är så fina tycker jag, är sååå glad att vi fick ärva fyra, men de ska bli vita (eller svarta?) någon dag, nu är de ljusgrå!

• mimmamum

juliah, ska kolla, kanske skulle var fint med något till vardagsrummet!

Vart köper man Tolix i Sverige? Ser dem också överallt!

Åh vad jag är inredningssjuk, finns SMEGen i vitt? Måste kolla!

Svar på tråden Vita hem del 5