Vita hem del 5
Nytt inlägg, köket! Välkomna dit!
Nytt inlägg, köket! Välkomna dit!
Tack, ni är så snälla! Fast jag skulle göra mycket för ett hus!
Bordet är arvegods, ett runt bord på två iläggsskivor. Hästen köpte jag av en som täljer, det är första sågningen dvs innan de satt kniven på hästen!
Det är era gulliga kommentarer som gör bloggandet så roligt tycker jag! Och jag bara älskar att läsa alla bloggar som finns, får så mycket inspiration!
Salmiak, du är verkligen ett kuddgeni, den var jättefin! Kan du inte sy nåt i svart?
Idag har jag köpt en SVART kruka, inte alls romantiskt, stilren vill jag säga, mitt nya liv är påbörjat ...
julaih, blev det det vita och svartrandiga? Är sugen på det till kuddar! Sen letar jag febrilt efter nåt litet lila också!
Tror jag blev lite kär i det svarta med vita prickar! http://www.stoffochstil.se/bolig99/bhoved1.htm Sa inte Jea, att det var inne med prickar?
Salmiak, om jag ska vara helt ärlig vet jag inte vad jag tänkte, inspiration kanske!? Tror jag ska beställa det smalrandiga och det prickiga, juliah, klart jag vill vara en innetjej!
lasse, man ska inte underskatta det vanliga vita kaklet, jag tycker det är fint, vi har det i vårt kök, väldigt billigt också! Lite stramare än det fasade som är lite mer lantlig romantik i mina ögon! Tillsammans med rostfritt kan det nog bli väldigt bra, lite storkök i en positiv bemärkelse!
lasse- kör på det, det har ju hållt i alla tider av en anledning! Ditt kök kommer bli så underbart *inte ett dugg avundsjuk*
Knyttis, vilka fina saker du visar! Hissgardinen är ljuvlig!