Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Tack, ni är så snälla! Fast jag skulle göra mycket för ett hus!

Bordet är arvegods, ett runt bord på två iläggsskivor. Hästen köpte jag av en som täljer, det är första sågningen dvs innan de satt kniven på hästen!

Det är era gulliga kommentarer som gör bloggandet så roligt tycker jag! Och jag bara älskar att läsa alla bloggar som finns, får så mycket inspiration!

• mimmamum
    lasseliten skrev 2007-09-03 12:42:13 följande:
    Mimmamum - fick mina gryn idag...de är verkligen SÅ fina, jättenöjd! Hoppade in och läste din blogg också, alltid lika fint! Du är en sann inspirationskälla! Så glad att du hänger här!
    Vad kul att de kom fram!

Nej nu får ni sluta, jag rodnar ju så att jag sjunker under jorden! Generad Om någon ska ta åt sig äran är det ni, ni är ju mina inspirationskällor!
  • mimmamum

Salmiak, du är verkligen ett kuddgeni, den var jättefin! Kan du inte sy nåt i svart?

Idag har jag köpt en SVART kruka, inte alls romantiskt, stilren vill jag säga, mitt nya liv är påbörjat ...

• mimmamum

Salmiak, om jag ska vara helt ärlig vet jag inte vad jag tänkte, inspiration kanske!? Tror jag ska beställa det smalrandiga och det prickiga, juliah, klart jag vill vara en innetjej! Flört

• mimmamum

lasse, man ska inte underskatta det vanliga vita kaklet, jag tycker det är fint, vi har det i vårt kök, väldigt billigt också! Lite stramare än det fasade som är lite mer lantlig romantik i mina ögon! Tillsammans med rostfritt kan det nog bli väldigt bra, lite storkök i en positiv bemärkelse!

• mimmamum

lasse- kör på det, det har ju hållt i alla tider av en anledning! Ditt kök kommer bli så underbart *inte ett dugg avundsjuk*

Knyttis, vilka fina saker du visar! Hissgardinen är ljuvlig!

Svar på tråden Vita hem del 5