Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum
    Mori skrev 2007-08-25 19:54:32 följande:
    VSM: Hehe, jag ska not ta bort den ur favoriterGemelli: Tänker på dig!!!mimmamum: Så fint ni gjorde! Har en liten fråga om din hissgardin i linnetyg. Har du sytt den själv, och isåfall hur? Begriper inte riktigt hur man ska få till det med öglorna och fästen till dem vid sidan av fönstret...
    Menar du den i köket? Den är sydd av ett gammalt lakan! Har inga öglor alls utan bara en kanal uppe och en nere!
  • mimmamum

Nu är jag förrvirrad, menade du någon annan hissgardin?

Mori skrev 2007-08-25 20:38:37 följande:
    Den är också vacker, har dock inga lakan som är vackra Jag tänkte på den som hänger i fösntret vid matgruppen.
  • mimmamum
    NyfikenRosa skrev 2007-08-25 20:54:06 följande:
    mimma... lite inspirerad av dig idag... i min blogg
     Vad kul, vad har du hittat på då?
    mimmi006 skrev 2007-08-25 21:04:54 följande:
    mimmamum- jag var tvungen att leka lite mimmamum med texten, så himla smart. Kände mig lite som Ernst när han lägger på sitt eko !
    Vad gjorde du då? Blir så nyfiken!

Mori, jag trädde gardinstången upptil och en rundstav nertill, sedan är det bomullsband runt om som jag ´knytit en rosett runt, väldigt enkelt!
  • mimmamum

Gemelli, skönt att ni mår bättre!

Svårt det där med tomten! Men jag tycker nog ändå att tomten är viktigare än huset, det är ju lättare att förändra det sistnämnda och detta var verkligen en drömtomt. Nackdelen var ju priset, väldigt dyrt!

• mimmamum

Godmorgon!

Ja hur går det för FruPuffen måntro, har hon setts här inne påsistone?

Gemelli, så det är billigt alltså! Här får man sjöutsikt och stort hus för mindre pengar men det är ju som du säger Stockholmspriser!

• mimmamum

VSM- hyllan är en gammal som redan satt i köket, ett hemmabygge som vi målade vit! Två plankor på tre konsoller!

Mimmi, vilken helt underbar barnsäng! Nu när jag såg in kanin vet jag att jag sett en liknande, han låg i en morotspåse!

Svar på tråden Vita hem del 5