Vita hem del 5
Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!
VSM, vad kul att du fann lampan! Smart att unkra lite också!
Tack knyttis, visst är ljustiden bara såååååååååååååååå mysig!
Tack VSM och knyttis
Snacka om att ha dålig karaktär, hade tänkt att idag blir det inge godis och chips, plockade fram lite torkade frukter istället, Ida blev ju glad, kan ju inte säga att jag blev överlycklig direkt Så nu sitter jag här med cips och 2 olika dipp, som om det inte hade räckt med 1? Kunde inte bestämma mig
Åh sååå fina saker ni visar, idag var jag till vår loppis som öppnade i dag. Fyndade en jätte fin tens ljus stake som är som en ros med blad ( ska ta kort sen) och en annan rund keramik ljus stake. Och ett tens fat att ha blockljus på. Så är jag en lycklig vinnare på tradera till två jätte fina tens ljus stakar finns bild på dom i min bildgalleria.
På måndag ska vi hämta vårt fynd vi hittat på blocket en loft säng i silver från Ikea, skönt när man kan fynda.
På loppisen hade de ett linneskåp för 800 tror jag, jag funderar på att köpa den för att måla den vit.Hoppas att den finns kvar.
I dag så har vi tittat på motorcyklar, de hade sitt årliga lopp Mälaren runt, barnen älskar motorcyklar särskilt min son som är 3 år.
Må så gott
Är det svårt att sy egna hissgardin?
Jag har målat tre gånger idag på den hemska röda väggen. Men färgen ser inte likadan ut som jag har runt omkring. Hopppas det räcker att måla en gång till och att jag inte behöver måla om hela rummet.
Varför skulle karlsloken var tvungen att måla rött på några skåpsluckor i vårt arbetrum? *grrrh*
Men den blir iallafall finare med vitt!
hallå, kikar in hos er.
Tänkte höra med er om ni vet.
Vi har köpt hus och i vardagsrummet är de ett jätte fin gammalträgolv
(sånt där "plank"trägolv med lite springor imellan)
Vi vill iaf antingen vitbetsa eller vitmåla golvet, vad tror ni?
Nån som gjort de? *Är de svårt o blir de snyggt tror ni =)?
tack för berömmet ni som tyckte om mitt pojkrum
skogstjärna rektangulärt kakel låter jättefint, vitt såklart, men vad ska ni ha för färg på golvet?
Lcroft oj vad mkt fint du shoppat vill oxå ha glaskupan från hd!!
mimmamum- snyggt du gjort1 jag älskar också skriptina typsnittet, var hittar du etiketter att skriva på?