• LCroft

Vita hem del 5

malins: Så fin tallrikshyllan blev

Skogsstjärnan: Ni kommer att få ett helt underbart hus! Du kan vara säker på att jag kommer och våldgästar er när det blir klart

• LCroft

Juliah: Så fint det blir!

gemelli: Jag håller tummen för er! Visst var det bara ena tummen man skulle hålla?

Bea: Ni verkar ha fullt upp

Välkomna alla nya

• LCroft

Bea: Ett hopplöst vardagsrum som inte vill precis som jag. får nog vara tråkig och möblera det precis som innan med nya soffor bara. Jättesvårt möblerat! Det var där jag hade velat ha din hjärna och dina ideér  Nu måste jag bara till Ikea och hämta nya sofforna med Badrumsrenovering i full gång. Lever lite sommarstuge liv hemma med enbart kallt vatten i kranen, vilken tur man har utebastun! Men allt går om man bara vill

• LCroft
    Birks och Kalles mamma skrev 2007-08-27 09:24:27 följande:
    Jag är fortfarande värd ca 50 kr om dagen fast det var snart 5 år sedan jag slutade röka. Jag uppmuntrar gubben att sluta så kan vi lägga ytterligare 1500 kr i månaden på en sörre båt. Får se om han nappar. Det blir ju värre och värre att röka ute nu när det blir kallare. Inte kan man röka om man kan ha en sådan här istället? www.blocket.se/vi/7454196.htm
    Självklart ska ni ha en sån! Vi sålde eller rättare sagt mannen nyligen vår båt, lite samma typ som den du visade men utan sovplatser. Vi har kommit fram till att vi behöver en båt med ordentlig kajuta om man ska ut med vår familj. Men saknar båten det gör jag, känner mig lite handikappad utan den faktiskt
  • LCroft

Vad säger ni? Jag har beställt kakel och klinkers till badrummet men jag kan ändra mig ännu under dagen så låt höra

Här är kaklet: http://www.pukkila.com/referenssikuvat_iso.php?tuotesarja=Harmony&nimi=harmony9&kohdekansio=kylpyhuone

Och här är golvet: http://www.pukkila.com/laatta.php?hakutapa=kohde&kohde=kylpyhuone&hsivu=3&tuotesarja=Forest%20M10x10&tuotenumero=300260 Det var inte prickigt som det ser ut på bilden, vet inte varför det ser ut sådär på den bilden?

Nåja, era ärliga åsikter, jag behöver dem är så velig!!

• LCroft
    Fotograf Karlander skrev 2007-08-27 16:35:17 följande:
    vägg kaklet e fint...de till golvet syns all skit på direkt vi har nått liknande i vårt badrum....
    Hmmm.... Nåja eftersom jag oftast har lite städmani så tror jag det inte gör så mycket, eller det hoppas jag iaf
  • LCroft

Tack snälla ni Känns mycket bättre när man får höra att andra tror att det passar också. Jag blir så velig ibland

Skogsstjärnan: Det kommer säkert att bli jättefint. Vem har ni haft och planera? *nyfiken*

• LCroft

Skogsstjärnan: Glömde, kaklet fick vi 19 euro/m2 så det tyckte jag var helt okej

• LCroft
    juliah skrev 2007-08-27 19:02:34 följande:
    Ögonen går i kors, är sååå trött men ville ändå säga det till dig Lcroft att jag tycker plattorna ni valt är jättefina. Enkla att matcha till och ni lär inte lessna, superfint!
    Stackare! Sovit dåligt eller?
  • LCroft

Godmorgon!

Himmelbit och Sunmaid: Jättefint båda två!

JeaJea: Du ville inte ha det som din man föreslog tidigare? Fniss....

Svar på tråden Vita hem del 5