IVF/PGD-tråden nummer 5!!!
Erka:
Välkommen till tråden. Jag har fått två försök helt finansierade men det första fick de ju avbryta innan ÄP och då brukar det ju inte räknas som ett försök. Nu inväntar vi besked om vi kommer att få fler försök finansierade och väntan är skitjobbig. Eftersom vi har fått reda på att det inte går att köpa PGD så då måste man ju försöka utomlands och då börjar det bli riktigt dyrt. Men vad gör man inte?! Jag har ju som dig en balanserad translokation som upptäcktes när jag födde min son och han inte överlevde. Så vi är ju helt barnlösa och tror de börjar bli snålare med försök verkar det som Men om oss kommer det förhoppnbingsvis beslutas om i veckan som kommer.
Men jag vet att det varit en tjej här inne tidigare som precis som du blivit beviljad att göra det om de stod för IVF avgiften själv så skulle landstinget så för PGD så helt otroligt låter det inte att ni fått det erbjudandet. Vill bara säga lycka till och säga att jag vore glad om du vilja följas åt med oss här i tråden speciellt eftersom vi båda är mutanter = har en balanserad translokation.
FD_
Åhhh jag har tänkt så mycket på dig. Nu måste du hålla oss uppdaterad om alla symtom som dyker upp. Om det så är att du känner för en avanlig pizza till en kväll med extra gaser i magen