Inlägg från: Mirremama |Visa alla inlägg
  • Mirremama

Österbottniska tråden 10

Tryckt iväg för snabbt! Sku ännu skriv att det harmas jag över, att vi aldrig fick ut dopinbjudningarna.

Stolt mamma till Albin, född 7.11.2006
  • Mirremama

LCroft, till hur många kilon går den där Britax Secura?

• Mirremama

Ja verkligen trist väder! Jag har en gigantisk tvättkorg att umgås med, jätteroligt eller hur. Och så sku det förstås behöva städas... suck.

• Mirremama

Godmorgon!

Håh, igår städa jag hela dagen, fick tom fönstren tvättade, så nu är de så rena som fönster från 1819 nu blir...

• Mirremama

Jussistjej, det var nog färdigstädat för min del nu för en tid framöver. Idag har jag gjort absolut ingenting hittills Generad

• Mirremama

Här har ni en ekologisk och pedagogisk förälder, stämmer rätt bra in på mig förytom detdär med barnmaten, och jag skulle aldrig sätta ett barn på GI-diet. Annars känner jag mig ganska träffad

• Mirremama

Oj vad spännande med Augustibrud, jag håller tummarna här!

• Mirremama
    Grattis augustibrud!!!

Och håller tummarna för vågen80 också.

I morse var det en liten en här som ville att vi skulle stiga upp halv sex, det var jag lagom pigg på. Sen vid sextiden lag han ett sånt lass i blöjan så jag tror int jag har sett nåt liknande förr, och då vi fick den bytt så somna han om. Men det kunde inte jag göra förstås. Låg och vred mig en halvtimme men insåg sedan att slaget var förlorat. Så jag är lagom glad och god idag jag
  • Mirremama

Usch hörni, måst det vara såhär ruggigt nu idag då jag ska skuttandes till Östanpå på mamma-babyträff? Vem har gömt solen? Fram med den hastigt, vi far halv två

Svar på tråden Österbottniska tråden 10