Inlägg från: Mirremama |Visa alla inlägg
  • Mirremama

Österbottniska tråden 10

Åhå, nu börjar ju idol!!

Stolt mamma till Albin, född 7.11.2006
  • Mirremama

Gomorgon! Tänkt säg att det finns filttyg på kangasmestarit å, sånde tunnare visserligen men i allafall. Det finns nertill på ett bord, där som harsotygen och det finns. Och så tror jag att jag såg vid Vivi's eller vad den nu heter, dendär affären bredvid Biketrim.

• Mirremama
    Gråter He va myki tråkigheter såhär på söndan! Jag börja å riktigt darr då jag läst aftonbladet, jag undrar vad som far i folk som kan göra sådär mot eget barn!!! Bara vändr sig i magen.

PÅ tal om magen så är den full med mat, och framför allt efterrätt! Gino med blåbär, jordgubbar och hallon Räcka ut tungan Hur gott som helst!!
  • Mirremama

Moomin, länk gärna åt mig också!!

Grattis Issa på 2-årsdagen!!

(Jag fyller å år idag Generad)

• Mirremama

Tack för alla grattisar! Kråtar fl för nån annan? Jag måst försök flera varv innan jag slipper å logg in, och är jag väl in så kan jag bli utkasta hursomhelst. Morr.

• Mirremama

Här gick de smidigt med somnande ikväll, han var så utmattad av beibirytmik och sen ännu efter det träff med kompisar och deras föräldrar så han somna i bilen hem S¨då var det bara att trix av honom halarn och dump han i sängen

Men he e nog långt ifrån alla kvällar det går såhär lätt...

• Mirremama

idag är jag RASTLÖS!! Vad ska man hitt på? Förutom disk och plock och tvätt nån maskin...

• Mirremama

Karttu: bilen kan jag int besikt för den har gubben, men bröd sku jag förstås kunna baka... fast då behöver jag jäst först... och då måst jag gå och dusch först ifall jag ska vis mig bland folk... hmm.... låter som dåliga undanflykter Jag tror jag ska baka nån god kaka istället! Eller muffins!

• Mirremama

LCroft: Misto säljer Tivoli Audio! Di e såå snygg!

• Mirremama

Misto lifestyleshop finns snett mittemot Wilma interiör, bredvid face the fact och l'accessories

• Mirremama
    Här har lillgubben vår 39,4 i feber. Han var ovanligt slaka hela dagen och så ikväll när jag kom från jobbet var han kokhet. Stackarn. Nu sover han åtminstone, hoppas att det är nån snabbt övergående variant!
  • Mirremama

Här fortsätter vi vara febriga och sjuka, Albin har fortfarande 38,8 och litervis med snor, och det bor en igelkott i min hals

• Mirremama

n nb n 27yuuusffffffffffffffffx..ll    ääf c hhfffffuhfv
     ffffffffffffffffffffffffffy  bnb

hälsar albin åt er

stolt mamma till albin, född 7.11.2006
  • Mirremama

Hälsningar från sydösterbotten Härhar vi -11 och säkert 10 cm snö, bara Albin vaknar ska han få fara ut och åka pulka med moffa Jag tror iofs moffa ser mer fram emot det än vad pojken gör...

Svar på tråden Österbottniska tråden 10