Inlägg från: Mirremama |Visa alla inlägg
  • Mirremama

Österbottniska tråden 10

Skickar positiv energi till Tammerfors, har ju själv en kompis som är där med sin lillkille Och en dos till Gretas pojke också!

HH-café träffen är bara att haka på, vi strävar väl nog att det ska börja bli en regelbunden tid så småningom så blir det lättare att hålla reda på och lättare att bara dyka upp om int man är en sån som tycker om att planera Sätter in länken till träfftråden på mammapappa jag också, man kan läsa och skriva utan att registrera sig också
    http://www.mammapappa.com/forum/viewtopic.php?t=12760&postdays=0&postorder=asc&start=135

Stolt mamma till Albin, född 7.11.2006
  • Mirremama

Labolina, bra att vara ute i god tid Jag stjälpt just denhär min guldlock i säng så han hinner sova lite och vara på gott humör sen. Han var helt slut, för vi steg upp redan halv sju imorse!

• Mirremama

*vinkar åt MajaT och Labolina så ha vi väl vinka varve runt då*

sku måsta städa lite men hittar ingen inspis till det...

• Mirremama

Ja ett vinglas sku int ha vari dumt! Vi drack ett riktigt gott ekologiskt rödvin i helgen, minns int mera vad det hette med lila etikett och runt 9 e. Rekommenderas! Jag är lite in på ekologiska linjen jag nu, köpt ett par trosor i ekologisk bomull på lindex idag. He gäller att va klimatsmart

• Mirremama

Italienskt va förresten detdär rödvinet

• Mirremama

Stinky, vad är det för material i klänningen? När var det ni skulle gifta er?

• Mirremama

Ai vit och blank Stinky, låter som en konstig bröllopsklänning Vad spännande, det närmar sig riktigt på riktigt!! Vi ska hoppas på lagom varmt och fint väder på lördag då!

• Mirremama

Veralena

Jag brukar försöka inbilla mig att jag tycker mer om åska än vad jag egentligen gör, men igår då det braka till som värst och jag stod i lilla salen på sportis med ett headset på skallen känd jag mig lagom kaxig. Vila liksom int få hjärnan friterad Tur var int nån av barnen åskrädd åtminstone. Minns en gång för ca. 12-13 år sedan då jag var ledare på ett SVoLi-läger i Björneborg. Vi sov i tält i skogen och i min grupp hade jag en tjej som var livrädd för åska. Hon gallskrek varenda gång det knattra och smällde, och då åska det 4 av 5 dagar. Roligt.

• Mirremama

god morgon härifrån också

Svar på tråden Österbottniska tråden 10