-
Självklart Jag har lagt till digSicSac skrev 2007-10-15 13:22:37 följande:LCroft, ja vil dsään in o skåda tex. na lampo milla varve
-
m00min skrev 2007-10-15 14:14:47 följande:tror ni att ni e undeli?Ja tror nufötiide att ja e normal www.familjeliv.se/Forum-4-46/m23008023.html
-
Legewiel skrev 2007-10-15 14:51:04 följande:Om du int har na emot e så lägg gärna till me, för jag brukar ibland kik om du ha skaffa na ny, fin inredningssaker...Själv stör ja me int på ti som kikar, men kan första att he var irriterand om man har upp myki bilder å så...Självklart slipper ni inBrightice skrev 2007-10-15 14:58:28 följande:LCroft: Ja säger som föregåend, om du it har na emot e så lägg gärna till me å, som brukar vila kik på inreidning M00min: yääck va äckli tråd hede va!!! Giss om man känder se normal baket man ha läst na tokode! Ja läst bara ett par sidor, men he räckt bra... Jär ha vi räfsa i da, härli väder! Men he vart kaffipaus å no veit it ja om vi orkar göra na meir.
-
Nu har jag satt in er
Men måste ju säga att man behöver inte skriva i gb för att man kommer in Utan det är bara för att man ska ha lite koll på vem som är på ens sida och tittar
Och vartefter ni skriver här i tråden så kommer jag på att sätta in er, men det är inte lätt att komma ihåg alla när man sitter och ska lägga in -
Vi har varit traskande till Jysk imorn, borde jag ju inte ha gjort, fick nästan ett nervöst sammanbrott Hur mycket skit kan de trycka in på litet utrymme? Kuddar på golven, ja röran var total! Nå fick mitt "kantband", heter nåt annat egentligen så nu har vi sytt klart Rebeccas vimplar som hon skulle ha. Nåt positivit.
Höstlov har de hela veckan här, Ida tycker ju det är kul Nico han syns ju knappt till ändå, tror jag ska ta en säng åt honom till ishallen, onödigt han svänger om här på nätterna -
Funkar utmärkt att ta bort fläckar ur soffan med ocksåsolrosen83 skrev 2007-10-16 13:36:26 följande:Intressant tråd: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m25112167.html
Millami: Beklagar sorgen! -
Godmorgon!
Har på känn att det lär bli en urtråkig dag idag, rastlös direkt från morgonen det brukar inte båda gott. -
Mymlan: Sänd hit lite sysselsättning Nåja, nog finns det väl alltid att göra men idag är en typsik dag då jag hade velat ha lite egentid, glömma mamman för en stund och bara vara jag, men det går inte då mannen först jobbat natt så han sover nu och sen ska han på kvällsskift
-
Tittade 3 gånger innan jag fattade vad alla tyckte var så kul, sentänd till maxbeibikär skrev 2007-10-17 11:36:48 följande:www.familjeliv.se/Forum-5-97/m25951803.htmlva sejr ni om dähä tå?
-
Jag tappade matlusten.... vilket iofs inte är så dumt det hellerMirremama skrev 2007-10-17 11:47:48 följande:Jag tyckte nästan den var ännu bättre denhär som nån i tråden länkade till:www.bestofblocket.se/bilder/blocket_73.jpg