• LCroft

Österbottniska tråden 10

Glömde ju att tillägga det, i det där testet har de spännt fast Acta Gracon fel. Om man läser lite längre ner på sidan så skriver de att de inte använt manualen för att spänna fast stolen utan bara följt anvisningarna på stolarna som de antagit att de flesta gör när de spänner fast sina stolar. Så Actan är inte så kass som de ser ut på det testet!

• LCroft

stinky jag tror den kostade ungefär 350 euro, vi fick nerprutat vår till 300 Men det var mest för att jag läxade upp dem först (lång historia) Och de fick börja ta reda på lite fakta om de stolar de säljer.

• LCroft

stinky: Lönar sig att fara och prova lite olika stolar i bilen också så ni får se och känna efter vilken som ni tycker passar bäst, så vet ni lite innan ni far för att köpa

• LCroft

ja och så blir jag lite förbaskad för Nico kom hem igår och berättade att en att ett gäng med pojkar som är 13-14 år hade kommit från Prisma med ca 10 ballonger på var Skrikandes Och de höll på att suga i sig heliumet och lekte med dem. Har dessa ungar inget vettigt att göra? Typ vara hemma och städa? HemlisFlört Skrattande *lagar städlista klar åt Nico så han inte i misstag hinner göra nåt annat hela helgen*

• LCroft

Nico hade alltså cyklat förbi och sett det här gänget med pojkar som han känner till. Han var inte med och nallade ballonger så att små barn blev utan. Måste ju förtydliga mig.

• LCroft

Lilla My jag önskar jag hade nåt tips men vi har likadant här förutom att vår hund är lite rädd för Ida så han undviker henne in i det sista. Hon står och säger Aaaaj.. det betyder att hon tänker vara gullig men sen plötsligt så skulle hon gärna lyfta honom eller vara lite väl hårdhänt. Jag fyar och jag visar hur man är snäll men jag antar att det gäller bara att vara konsekvent och ha ett låååååångt tålamod..... Men ibland så leker de på hur bra som helst, kurragömma i Nicos säng är en favorit, han är ju däremot inte så glad. Först är man tvingad att bädda sängen på morgonen och så far syrran och hunden och river upp allt

• LCroft

Varför hålls inte den bakgrund som man väljer? Varje gång jag loggar in måste jag ändra bakgrund. Jag vill inte ha terracotta bakgrund

För övrigt så tror jag minsann att Ida är till salu! Hon testar mitt enormt långa tålamod dagarna i ända. Finns inte det som den ungen inte ska fingra på. Ibland skulle jag bara vilja ställa mig och skrika rakt ut så högt jag bara kan. De andra ungarna har inte varit likadana, den här hon bara skrattar åt mig när jag blir arg eller så går hon bort och surar en stund tills hon igen är på plats och hittar på en massa dumheter. Rart med barn eller?  

• LCroft
    tussimamma: Hon är ännu billigare nu! Somnade i bilen när jag hämtade Rebecca och sov då ca 10-15 min, gissa om hon somnade pånytt sen när vi kom hem? Vad vill du byt med?

solrosen: Jag har funderat på det där jag med. Vid oss far de ca kl 20.30-21 och sover och sover en till en 7.30-8 ungefär, Ida alltså, de andra kan nog sova längre om de får. Är jag riktigt trött på dem får de fara och sova tidigare
Svar på tråden Österbottniska tråden 10