• LCroft

Österbottniska tråden 10

Skratt o tårar skrev 2007-10-11 18:13:42 följande:
    Lcroft: Har DU födelsedag idag?
    Japp Fyller ju givetvis 25 i år igen
  • LCroft
    Skratt o tårar skrev 2007-10-11 18:38:44 följande:
    Nemän GRATTIS, va trevligt!!!*viskar* det har jag också!
    Kul! Grattis! Vilket år är du född? *försöker räkna ut när man är född för att fylla 25*
  • LCroft
    Skratt o tårar skrev 2007-10-11 18:48:02 följande:
    Jag fyller faktist 25, är årsmodell -82!
    Just det -82 ska man ju vara född! Skräp också att det är det år som brorsan är född, kanske det var 26 jag fyllde då? *senil*
  • LCroft
    Mamma åt Issa skrev 2007-10-11 19:16:17 följande:
    Akut leukemi d e d lillgumman har... d e d bästa svar vi kan få... MEN ännu återstår d att få veta i vilket skede d e i 1 2 eller 3... ettan e bäst o d e d läkaren tror att Isabelle e i... Håll tummarna... Nu sover gumman så jag ska börja packa ihop mina saker o åka mot lägenheten o umgås med pappa o Nathalie... Kramar från barnavdelning 06 i Tammerfors...
    Håller tummarna hårt för lilla Isabelle! Kramar till er alla!
  • LCroft
    m00min skrev 2007-10-12 16:00:19 följande:
    Jag sko vila ha calmette på min tös å had liti calmette lov på pappre som vi skicka ti bb. MEN tå hon va nyfödd å alldeles perfekt så fik vi ett paper som e sto allt möjli hemskheite som kona hend om man vaccinera å di sa att vi sko tänk över e så tå vila int ja ha na pickå. men nu vil ja ha... kan man få he nameir?Tbc finns överallt, int böv man sjölv fara ti ryyssland, no komber he ryyssa hi å. Å i hesa tå ja va på praktik had di maaaaaang på avdelninga som had tbc....
    Borde man nog kunna få. Nico som är född i Sverige fick inte calmette där, men när vi flyttade hem och han var över 1 år så fick han sprutan på en gång.

Visste inte om att de slutat ge calmette innan syrran ringde och frågade om våra barn har fått sprutan för nu rekommenderar de att man inte ska ge den pga av alla risker. Men vilka är riskerna? Jag har fått calmette och praktiskt taget alla jag känner, är vi bara så rubbade att vi inte märkt att vi fått nåt fel eller? Fundersam

Jag har hållit på med brorsans dotters födelsedagpresenter hela dagen så nu snurrar det bara i huvudet på mig...
  • LCroft
    stinky79 skrev 2007-10-12 17:23:12 följande:
    LCroft!Vår häslovårdar sa et di hadd byrja me ny it märk på calmettevaccin å he hadd tå tydligen meir biverkninga än iti förra så täför to do bort i!Iti som vart använd fyri e di tydligen sluta ti tilllverk!
    Ahaa... Då förstår jag Tack för förklaringen
  • LCroft

ellen h: Ingen dålig morgon för din del!

Finns så många olika ställen man kan vara på, men jag har nog fullt upp med det här och bloggen som bara är i början än och så har jag ju nog en hel del som ska göras här hemma också. Så flera ställen lär jag inte finnas på Faktiskt så tycker jag för det mesta att jag sitter för mycket framför datorn som det redan är Fundersam

• LCroft

Har aldrig tack och lov haft mjölkstockning riktigt ordentligt! Men bara början till det är ju hemskt så jag lider med alla som får det.

Nu börjar vi ha ordning och reda här i huset igen, Nico var stor i mun igår kväll och fick sitt straff, han har städat sitt rum så det bara glänser och dammsugit hela nedrevåningen så länge jag och flickorna var till CM, plockat ur diskmaskin och hjälpte till att göra kebab (blev så snål när jag läste recepttråden) Spakare pojk än han har jag inte sett på länge, smörjer så mycket han bara hinner, har nog fått årets ranson av kramar också Rebecca dammsuger vinden som bäst och Ida sover. Tack för barnarbete

• LCroft

Jag blev trött på alla snokare, har blockerat men tröttnade på det med, så nu har jag låst min sida, har försökt komma ihåg och sätta in i adressboken, de som jag glömt bort och vill in på min sida får säga till

Svar på tråden Österbottniska tråden 10