• m00min

Österbottniska tråden 10

dagens beröm till augustibrud!

He e just å just så ja ha fåji kläda på Emmi å me sjölv! Siter å skrivar examensarbeit, som ni all märker e ja jätte inspirera.... Å ja e beibiskjuk, he gar int över na nu. hjälpa int me ti ha hi emmis kusiner helder Tå ere allvarlit Hemlis Glad

• m00min

Når tror ni att di får post? ja byri ju vaal oroli att int e komber fram Hemlis

• m00min

Ja hoppas e hittar fram, ja minns naagang tå he ha steiji nedervetil på na breiv så had e firi via Nederländerna

• m00min

För de som ännu undrar vad det blev! Så här ser den ut!

Hoppas issa tycker om den!

• m00min

sänkå på 36 åv tändre ?! Eller får snabbsänkå vara höger än vanli?

• m00min

Maja T-tå trummhinnå ha sprutzi så bruk di felas å sug örona några dag. Kanske he e sama om di har röira?

Min lill har troligen falsk krupp Å jaag er i HESA!

MEN jag har snart min sista föreläsning i denna skola

• m00min

mammabarn jär e från församlingen. pro fara å si på församlingens siidå millami!

• m00min

Nämen Maja T no har nu lilli otur me örona siin Jer så e min tös no beter me rosslase men nu e hon snårå iställe Hon har antagligen liti stegring å. Har ennar jer utanför fönstre¨å sova nu. Hon sover bäst ter. Igår tå di int våga lägg ennar ut å sova sovd int on na. Hon va väzin mellan 5 på morne å 8 på kvälde Men tå mamma kom heim sovd on heeeila natte Mamma e bra!

Tycker så synd om hennar bara.....

Svar på tråden Österbottniska tråden 10