Inlägg från: Roisin Dubh |Visa alla inlägg
  • Roisin Dubh

Moderatortråden

ming o Marlin, det ligger redan ett mail i Patriks inbox.

Allt vi kan göra so far. Kom ihåg att ingen ska dömas på förhand!

• Roisin Dubh

piffan,

Ja vi har befogenhet att vidta den åtgärd vi anser vara nödvändig när det barkar hän. När en moderator kommit med en direkt uppmaning ska detta tas på allvar, annars kan man som sagt dra på sig onödiga varningar.

Om man på något sätt tycker att moderatorerna handlar helt galet så är det redaktionen man ska vända sig till om detta.

/Moderator

• Roisin Dubh

Glass, det enda som händer är att inläggen tas bort och man blir informerad.
    Någon varning blir det inte tal om förrän man medvetet, dvs ännu en gång efter man fått ett första bortplockat, skriver fler inlägg.

• Roisin Dubh

Patriks vägar äro outgrundliga

Nej men skämt åsido, han har väl helt enkelt inte haft tid över. Det kan nog vara mycket med det tekniska och annat mer primärt på sajten. Han har nog mycket att göra precis som vi moderatorer. Just nu består rapportlistan av ett 40-tal rapporter. *tar ett djupt andetag*

På samma gång kräver en del att vi ska hinna diskutera lagar och regler som inte hör hemma här och sedan får man vara glad om man hinner ta en kopp te och njuta av att bara vara vanlig medlem en stund också.

• Roisin Dubh

Z, det där hade du nog ätit upp om du fått testa en av de jobbigare dagarna.

Tackar för teet i alla fall!

*Hanna på sitt mesta tycka-synd-om-mig-humör*

• Roisin Dubh

Mor64

Kajsan, "det är ju det jag gör" (läste just i en tråd som frågade vilken reklam detta citat kom ifrån)

• Roisin Dubh

Tumrullningen syftade på att jag avvaktar Patriks åtgärder.

• Roisin Dubh

Oj, du är modig di Isolde! Jag tog en snabb titt på rapporterna men smög ut igen efter att ha räknat dem. 355 rapporter fördelade på 98 inlägg.

Det samlas på hög.

• Roisin Dubh

Mor64 Om jag inte kände till dig bättre skulle jag kunna tagit ditt inlägg som allvar!

Svar på tråden Moderatortråden