Inlägg från: Du är för liten |Visa alla inlägg
  • Du är för liten

Moderatortråden

giz; Tanter är häftiga Siktar på o bli som svärmor

Venus: VA!? Dom festar ju på andras liv i SMYG, jag vågar iaf stå för det

• Du är för liten

Venus:NääÄ! Vad hemskt sagt!

Fast jag skall erkänna att jag ställde mig o asgarvade när ett ex till mig gick rätt in i en lyktstolpe och började störtlipa och fick hjärnskakning tror jag.

20 personer tittade på mig sådär ungefär->
    men jag bara garvade ju mer han grät.

Och roligare än så har jag inte haft många gånger... så du kanske har rätt.

Fast jag vill nog hellre bli en desperate housewife

• Du är för liten

Venus: Nä vet du va...
    Du tanten, sitt inte så mycket framför datorn, du kanske förvärrar starren

Jag vill inte bli som dom _egentligen_.. bara lite ibland

• Du är för liten

Venus: Vaaaa!? Neej, jag bor i... ukraina... just det.

• Du är för liten

äh, det skvallras säkert om mig på FL också, gör mig till en slagpåse, gör det!!

Bring it on

Jag kan minnsann starta rykten jag med

• Du är för liten

skall genast sätta igång med en FLiniansk kupp som går ut på att få folk att tro på att du medvetet "blandade ihop" tangenterna när du skrev 23, egentligen skall det vara 32, men du har inte "orkat" ändra tillbaka ännu.

Dessutom att du trots ditt nick, inte alls använder den rakhyveln, men vill verka som en av de där "otroligt lenhyade" gudinnorna på tv.

Din favoritreklam är säkert den med en kvinna vars hy spricker, för du skrattar alltid och försöker låtsas om som om dina rynkor inte stör dig!!

*pust o stön* det blev långdraget... nu måste jag trycka upp "flyers" vad det nu heter på svenska. flygblad?

• Du är för liten

okej... jag tittar väl för mycket på tv då då....

• Du är för liten

Venus: Nej det gör jag inte, men jag kom inte på något annat om Venus just nu

• Du är för liten

venus födelse kanske... men vad har snäckor och målningar med en kupp o göra... nej.. jag kommer inte på nåt annat. Nu måste jag se på Beck o sluta vara så OT.

Kram tråden

• Du är för liten

Venus för mig är en gudinna, en rakhyvel och ett motiv på många målningar

• Du är för liten

Jag undrar varför det inte går att söka på folks krypin? "sök vänner" vill inte alls fungera, är det så för fler?

Måste ju verkligen ha tag på en tjej

• Du är för liten

eeh... läser högre upp o får svaret att det är fler..

Fan också

Jaaja,
    ingen som råkar veta vem en viss laila är... efternamn börjar på B och har en dotter... kommer inte ihåg om nicket var laila eller vad det var...
    ingen som har ett inlägg från henne i sin gästbok nånstans eller nåt?
    Hon läser tyvärr inte sin mail och det är lite viktigt..

• Du är för liten

jag skäms... jag förstår inte ens vad das kleine krokodil säger och jag ska ha läst tyska i 4 år. *suck*

• Du är för liten

tjaaa, schnappi kommer fårn egypten förstår jag iaf, nu måste jag sitta här o översätta varenda ord innan jag är nöjd

• Du är för liten

det är ju definitivt en hon *nickar*

• Du är för liten

säger inget om vad det är för kön (tror jag).. bara att krokodilen kommer från egypten, shnipp shnnepp shnappade sig fri från sitt ägg.. har vassa tänder osv *försöker förstå*

• Du är för liten

era barn blir i allmänhet hjärntvättade tror jag AV allt, så det är ingen fara

• Du är för liten

*ockupationsmakten muttrar*

• Du är för liten

Jaaa, tycker ni rosa är fint?

Svar på tråden Moderatortråden