Inlägg från: Du är för liten |Visa alla inlägg
  • Du är för liten

Moderatortråden

Giz kan du inte maila mig eller skriva ett gästboksinlägg? Du verkar fortfarande vara arg trots att jag bett om ursäkt för att du tog illa upp över det jag skrev, men jag har skrivit till dig både i mail och inlägg men du svarar inte? Får du dem inte eller vill du inte prata med mig helt enkelt?

Tog du illa upp över något jag skrev här nu eller är du bara irriterad?

• Du är för liten

Jag hittade nämligen den här

Sökes 20 personer som är seriöst intresserade
    av att gå ner 2-14 kg under nästa månad.
    Kontakta din personlige xxxxxx Coach idag xxxxxxx(xxxxxx)

Namn: xxxxxx
    Telefon: xxxxxx
    Område: xxxxxxxx
    Annons inlagd: 27/2

Och om inte den bryter, så borde inte mitt göra det heller?

• Du är för liten

Tack. (äntligen) Nu vet jag då.

• Du är för liten

*skratt* ja, lite

• Du är för liten

Giz: Får du mina mail då? Har du ingen lust att reda ut det? Jag skulle tycka det var trist om du bara vill strunta i det och låta det vara som det är nu, vilket inte är särskilt bra tycker jag.
    Jag vill veta hur du vill ha det, för det är ju ingen idé för mig o skriva till dig om du inte tänkt svara...

Vet att det är OT men det har krånglat med mail mellan oss tidigare så jag vet inte hur jag skall få fram nåt annars

• Du är för liten

Det går ju inte att få kontakt med patrik, så det är liksom döläge på det. Eller så kanske det är just jag som blir totalignorerad men det vill man ju inte tro, snacka om överdrivet

Hur många moderatorer finns det på FL idag?

• Du är för liten

hur förvirrade blir ni på en skala när ni tar hand om rapporter?

Jag tror jag rapporterade 2 inlägg igår (kanske minns fel men hur som helst) och jag skrev hälften av meningen rätt o hälften fel på vardera. Måste verka lite snurrigt när jag pratar om nåt helt annat än vad som var i inlägget, kom på detta när jag skickat såklart.
    Förstår inte hur ni håller reda på det. Trevlig helg.

• Du är för liten

jag vill veta vad detta innebär:
    "Vi tycker inte att inlägget innehåller någon förseelse av betydelse"

Att det är en förseelse men "det får du väl stå ut med för det orkar jag inte riktigt påpeka för användaren"?
    Eller vaddå inte en förseelse _av betydelse_ ? Antingen är det väl ett övertramp på reglerna eller inte, antingen får man en varning eller så om det är övertramp men inget jättegrovt så får man ju ett påpekande?

Skitsnurrigt o säga att det är en förseelse, men den betyder ingenting... ?

• Du är för liten

*kramar om Kajsan*

• Du är för liten

min förra fråga är fortfarande ignorerad

Och nu undrar jag om det kan bli dubletter för moderatorernas tillsägelser också, då jag verkar få 4-5st påpekanden för samma inlägg? eller är det att alla moderatorerna uppmärksammar samma sak samtidigt?

Svar på tråden Moderatortråden