Moderatortråden
NU måste nån av er in o säga åt folk o inte spekulera öppet om troll i sena abort tråden.
NU måste nån av er in o säga åt folk o inte spekulera öppet om troll i sena abort tråden.
tackar!
Får man kanske fråga om det e nån som bett Patrik o fixa den där sabla smiley i texten rutan... det e ju bara knas med de symbolerna ju.....
Det fanns en tråd om en nya barnaffär stockholm (nåt med unisex)
Är den borttagen?
tänkte att den kanske räknades som reklam??
Ingen som vet vart tråden jag letade efter finns? har försökt o söka men fl hittar ju ingenting....
TS i sena abort tråden är ju konstaterat inget troll så då kanske den får vara kvar?
kanske det... fast det e ju mest ts o hennes närmaste som hoppar på varandra..
Ojoj 40stycken o ändå brukar de inlägg jag rapporterar bli fixade på en gång... Va ni e duktiga!
Blev lite förvirrad nu så jag måste få fråga för ett tag sen frågade jag om man fick avsäga sig svar i trådar o ni svarade då att det kunde man inte eftersom man inte fick hitta på egna regler i inläggen.
MEN läste just en tråd där en person frågade en fråga om en sak (vill ju inte hänga ut nån) o då hade en moderator gått in o varnat i tråden med att man bara skulle skriva positiva saker o i princip hålla med TS....
Det låter ju i mina öron liiite konstigt....
Iofs handlar ju tråden om en enskild person men det borde väl inte spela nån roll?? Lika regler ska väl gälla överallt?