• Bebis

Moderatortråden

NU måste nån av er in o säga åt folk o inte spekulera öppet om troll i sena abort tråden.

• Bebis

Får man kanske fråga om det e nån som bett Patrik o fixa den där sabla smiley i texten rutan... det e ju bara knas med de symbolerna ju.....

• Bebis

Det fanns en tråd om en nya barnaffär stockholm (nåt med unisex)
    Är den borttagen?

• Bebis

Ingen som vet vart tråden jag letade efter finns? har försökt o söka men fl hittar ju ingenting....

• Bebis

TS i sena abort tråden är ju konstaterat inget troll så då kanske den får vara kvar?

• Bebis

kanske det... fast det e ju mest ts o hennes närmaste som hoppar på varandra..

• Bebis

Ojoj 40stycken o ändå brukar de inlägg jag rapporterar bli fixade på en gång... Va ni e duktiga!

• Bebis

Blev lite förvirrad nu så jag måste få fråga för ett tag sen frågade jag om man fick avsäga sig svar i trådar o ni svarade då att det kunde man inte eftersom man inte fick hitta på egna regler i inläggen.
    MEN läste just en tråd där en person frågade en fråga om en sak (vill ju inte hänga ut nån) o då hade en moderator gått in o varnat i tråden med att man bara skulle skriva positiva saker o i princip hålla med TS....

Det låter ju i mina öron liiite konstigt....
    Iofs handlar ju tråden om en enskild person men det borde väl inte spela nån roll?? Lika regler ska väl gälla överallt?

Svar på tråden Moderatortråden