Moderatortråden
Tycker snuttenuttan ska titta på sidan 102. där fick en medlem en tillsägelse för att hon skrivit i tråden efter dig.
Tycker snuttenuttan ska titta på sidan 102. där fick en medlem en tillsägelse för att hon skrivit i tråden efter dig.
Jag vet det Felica men en tjej som skrev, hur går det o lycka till blev tillsagd sist tråden var uppe på tapeten.
Var även en diskussion strax efteråt om att moderatorerna måste uttrycka sig bättre så man förstod det om nån mer än jag kom ihåg det
Jopp verkar som en miss. tycker det var bra som det var. låt nästa person o skriva i tråden vara TS själv om hon kommer tebax annars låt den vara.
Mhhh så tolkade jag o många andra det oxå men ALLA inlägg plockades bort.
Jodå det var en av er som plockade bort alla inlägg
sen diskuterade vi den här o en annan tråd att ni måste skriva tydligare att man inte fick skriva alls i trådarna.
MuminMy Ej inloggad
Moderator Mån 11 apr - NR: 2682735
Anmäl
Okej. Finns ingen anledning att skriva i tråden. Jag är den som tog inläggen idag, men notera helt utan tillsägelser eller varningar. Vi låter den vara nu, det blir bäst så. Ok? Tycker ni det behövs kan jag skriva ett meddelande till efter SnutteNuttans men.. jaja.
/my
från sidan 104
*funderar varför Snuttenuttan tror att Giz ska kunna sova när hon har så enormt ont i tån oxå*
Mhhh tror du hon vill ha dig stökandes här i tråden hela natten då?? Utan nån övervakning?