Moderatortråden
En liten fråga, om man skriver ett inlägg o specifikt ber om att inte få vissa sorts svar, har man då rätt o anmäla folk som ändå skriver nåt sånt? O i så fall vad händer då??
Lite nyfiken bara
En liten fråga, om man skriver ett inlägg o specifikt ber om att inte få vissa sorts svar, har man då rätt o anmäla folk som ändå skriver nåt sånt? O i så fall vad händer då??
Lite nyfiken bara
Okej då vet jag! Var bara nyfiken på hur det funkade!
Erhm... får man vara så fräck o föreslå en sak??
tar väl chansen i alla fall. HUr länge ska alla spekulationer om troll få gå obemärkt förbi??
Är det inte på tiden att nån fäster ett inlägg i forumet om vilka regler som gäller runt troll-spekulationer?!
Så om jag e less på o se alla spekulationer ska jag anmäla alla dem då?
Vad för konsekvenser får det för den anmälda användaren?
Yohanna jag tror de missförstod mig nu, jag menar att om jag väljer o anmäla folk som säger "jag tror du är ett troll". Vad får det för konsekvenser för den användaren?? H*n bryter ju trots allt mot reglerna..
Bamse vi menar när en massa användare ger sig på någon o anklagar den för o vara ett troll.. en sorts häx/hetsjakt.
häxjakt är ju en ganska brett uttryck så det e nog inte omöjligt att fler använt det i nåt annat sammanhang.
Nopp var inte det jag menade heller användaren som skriver o anklagar nån för o vara ett troll.- vad händer med den om jag väljer o anmäla hennes/hans inlägg???? *håller tummarna för att du förstår den här gången *
o användaren blir varnad eller? annars lär man ju sig ju inget av det..
Så det enda som händer när man bryter mot reglerna är att inlägget tas bort... Hur ska man då komma till rätta med trollspekulationerna??