• Bebis

Moderatortråden

En liten fråga, om man skriver ett inlägg o specifikt ber om att inte få vissa sorts svar, har man då rätt o anmäla folk som ändå skriver nåt sånt? O i så fall vad händer då??
    Lite nyfiken bara

• Bebis

Okej då vet jag! Var bara nyfiken på hur det funkade!

• Bebis

Erhm... får man vara så fräck o föreslå en sak??

tar väl chansen i alla fall. HUr länge ska alla spekulationer om troll få gå obemärkt förbi??

Är det inte på tiden att nån fäster ett inlägg i forumet om vilka regler som gäller runt troll-spekulationer?!

• Bebis

Så om jag e less på o se alla spekulationer ska jag anmäla alla dem då?
    Vad för konsekvenser får det för den anmälda användaren?

• Bebis

Yohanna jag tror de missförstod mig nu, jag menar att om jag väljer o anmäla folk som säger "jag tror du är ett troll". Vad får det för konsekvenser för den användaren?? H*n bryter ju trots allt mot reglerna..

• Bebis

Bamse vi menar när en massa användare ger sig på någon o anklagar den för o vara ett troll.. en sorts häx/hetsjakt.

• Bebis

häxjakt är ju en ganska brett uttryck så det e nog inte omöjligt att fler använt det i nåt annat sammanhang.

• Bebis

Nopp var inte det jag menade heller användaren som skriver o anklagar nån för o vara ett troll.- vad händer med den om jag väljer o anmäla hennes/hans inlägg???? *håller tummarna för att du förstår den här gången *

• Bebis

o användaren blir varnad eller? annars lär man ju sig ju inget av det..

• Bebis

Så det enda som händer när man bryter mot reglerna är att inlägget tas bort... Hur ska man då komma till rätta med trollspekulationerna??

Svar på tråden Moderatortråden