Moderatortråden
Men tydligen försvinner den också!
Det var ju färg på mitt inlägg innan men nu är det svart!?
Men tydligen försvinner den också!
Det var ju färg på mitt inlägg innan men nu är det svart!?
Nej trådar liger kvar även om man avregistrerar sig.
Det är bara moderatorer och redaktionen som kan ta bort inlägg/trådar. Jag känner inte heller till tråden ifråga.
Trådar försvinner inte per automatik för att man blir avstängd heller. Däremot kanske redax anser det vara lämpligt i vissa fall att sopa bort alla spår av en f.d. medlem.
Gå och lägg dig MuminMy! *pekar mot sängen*
Ha ha, det där skrev vi också samtidigt! Hur kunde du veta att jag skulle be dig lägga dig?
Jo vi ser hur många anmälningar ett inlägg har. Alla motiveringar (som exemplet Isolde gav) på ett och samma inlägg samlas och radas upp under varann.
↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ↑ ← *pekar på länkarna ovan*
CB72, jag såg dig!
JsN,
Eller så skrivs det väldigt mycket på tre dagar i medlemmens gb.
Särskilt om det är ett uppmärksamhetstörstande troll som kräver mycket sympati. Tänker förstås på fejkade änglamammor. De kan lätt få 100 gb-inlägg på någon dag.
*blåser röken från revolverpipan*
Dutti Kajsa!
Näää
Jag har två personliga regler:
Bila aldrig utan körkort!
Ha ha "MonsterMaggi"? Ska jag anmäla som påhopp?
*stööön*
MuminMy, kan jag släppa ställningarna nu? De börjar bli tunga och jag har muskelinflammation. Ska bara kolla först så de inte faller på någon oskyldig varelse.
Samma här, giz!
Välkommen in och kasta kottar här istället → www.familjeliv.se/Forum-5-52/m3030728.html