JA jag tycker att det är orättvist!
Och tänker ine ens skämmas över att jag tycker det längre!
Pumpa på bara ni som vill, även kritik!
Och tänker ine ens skämmas över att jag tycker det längre!
Pumpa på bara ni som vill, även kritik!
Det är helt klart orättvist!
Acinorev:
NEJ ingen har sagt att det inte är orättvist...
MEN när man sitter i en sådan här situation så måste man bara få ventilera sig, och bara få släppa ut allt...
Kopierar en del av Mistys inlägg: Man slits mellan hopp och förtvivlan, proppar kroppen full av mediciner och ändå går det inte vägen....varför??!!!!! Och håller med och undrar detsamma...
I ALLA dessa år har man kämpat, och i mitt läge så blev jag nog den lyckligaste (för mig iaf) när ÄD blev lagligt i Sverige. DÅ jag tänkte att NU, NU är det MIN tur, men NEJ så blåst man blir... VARFÖR???
Så ja jag håller med DET ÄR SÅÅÅÅÅÅ ORÄTTVIST
Och här får vi gapa och skrika ut det vi känner....
Kram till alla
Acinorev:
NEJ ingen har sagt att det inte är orättvist...
MEN när man sitter i en sådan här situation så måste man bara få ventilera sig, och bara få släppa ut allt...
Kopierar en del av Mistys inlägg: Man slits mellan hopp och förtvivlan, proppar kroppen full av mediciner och ändå går det inte vägen....varför??!!!!! Och håller med och undrar detsamma...
I ALLA dessa år har man kämpat, och i mitt läge så blev jag nog den lyckligaste (för mig iaf) när ÄD blev lagligt i Sverige. DÅ jag tänkte att NU, NU är det MIN tur, men NEJ så blåst man blir... VARFÖR???
Så ja jag håller med DET ÄR SÅÅÅÅÅÅ ORÄTTVIST
Och här får vi gapa och skrika ut det vi känner....
Kram till alla
hmmm ja nätet e segt ibland, och ja varför ska nätet funka när inget annat gör det...
Ja Ammie,vråla på du,hur jävla högt du vill...det behöver vi ganska ofta!!
Jag vet att det är totalt tabu att tycka så här.. Alla msk situation är olika bla bla bla
Men idag känner jag livet är extra orättvist!! Ska på skrapning i morgon efter ett MF/MA o min vänninas kompis ska göra en abort.... Varför kunde hon som inte ville ha barn få missfall i stället för mig?? Hon tycker det känns skönt att vi har fått samma dag , så vi kan stötta varandra efteråt??? Jag känner att hon är helt sjuk i huvudet!!! Har inte lust att stötta henne för fem öre!!!
inte mycket är rättvist här i livet, men barnser jag verkligen som en gåva så jag hoppas att jag inte sitter i samma sits den dagen jag börjar försöka på riktigt allvar!
tills dess hoppas jag för eran skull!