• Fiaflopp

JA jag tycker att det är orättvist!

Och tänker ine ens skämmas över att jag tycker det längre!
    Pumpa på bara ni som vill, även kritik!

• Svar på tråden JA jag tycker att det är orättvist!
  • Fiaflopp

nej att inte få bli mamma eller pappa utan att beöva kämpa som vi gör.

• Fiaflopp

man donerar inte bara ägg en den här kategorin!

• Fiaflopp
    Acinorev skrev 2007-05-23 13:24:36 följande:
    Det är väl klart att det är orättvist att vissa blir gravida hur lätt som helst och andra aldrig någonsin blir det.Finns det folk som påstår att det inte är orättvist??
    Om du bara visste...
  • Fiaflopp
    LJF skrev 2007-05-23 15:50:48 följande:
    Det är orättvist och ärligt så önskar jag att jag kunde trolla med knäna för eran skull.
    Du är för go vännen,TACK!!!
  • Fiaflopp

Ja Ammie,vråla på du,hur jävla högt du vill...det behöver vi ganska ofta!!

• Fiaflopp
    jarovean skrev 2007-05-23 17:43:51 följande:
    Jag vet att det är totalt tabu att tycka så här.. Alla msk situation är olika bla bla bla Men idag känner jag livet är extra orättvist!! Ska på skrapning i morgon efter ett MF/MA o min vänninas kompis ska göra en abort.... Varför kunde hon som inte ville ha barn få missfall i stället för mig?? Hon tycker det känns skönt att vi har fått samma dag , så vi kan stötta varandra efteråt??? Jag känner att hon är helt sjuk i huvudet!!! Har inte lust att stötta henne för fem öre!!!
    SÅKLART du får gnälla,det ÄR fruktansvärt orättvist....Det mesta!
    Kramar-om dig massor!

Wellpapp::tack snälla du,det värmde!
  • Fiaflopp
    jarovean skrev 2007-05-23 21:54:56 följande:
    Fick ett "gott" råd idag (eller har typ hört det 120 gånger)."Slappna av, fokusera på något annat så ska du se att det löser sig. Köp en hund, ställ dig i adoptionskön eller nåt liknande så ska du se att du blir gravid... Det gjorde min moster o vips ett barn blev det" Kärring!!!Förlåt med det känns som rätt tråd att spy galla...
    Ja hur många ggr har man int hört det.....jävlar den som säger de orden EN gång till till mig och det har jag talat om också!!!
    SKÄMAS borde dom!!
  • Fiaflopp

SKÄMMAS heter det visst...Flört

• Fiaflopp

Man är ju så hemskt maktlös,det skrämmer mig oerhört!
    Har gjort allt som står i min makt då vi gjorde ivf men inget +...

Har gått över till ÄD,börjat träna för att få upp kondisen och blodcirkulationen som enl bm ska vara kanonvktigt,slutat röka (röker max 3 cig om dagen nu)....äter mina vitaminer,äter nyttigt osv men fortfarande är det bara slumpen som gör det känns det som!

Ibland kommer sorgen och ilskan över mig och då både gråter och skriker jag för mig själv,m inte rätt ut så inombords och det gör så ONT!

• Fiaflopp

Nej vi ska försöka men efter många många försök tappar man lätt hoppet....men NEJ vi ger inte upp,finns dom som gjort lika många som vi och lyckas och de ger otroligt mycket hopp!

TACK!!

• Fiaflopp
    mjuik skrev 2007-05-24 22:34:27 följande:
    Jag är så ledsen för eran skull ni som skriver här och som kämpar. Inte nog med det svåra med sig själv att inte bli gravid. Alla idiotiska kommentarer ni verkar få med. Fy.Folk borde lära sig att hålla käften. (så det gör jag nu)
    Inte behöver du hålla käften....bara hålla dumma komentarer inne

JA vilka komentarer...´ni skulle ha min svärmor föresten,då hade ni fått hjärnblödning kan jag lova för hon är fan inte klok i sina komentarer!

Hon har ex en fömåga att vilja bestämma namn åt vårat barn som vi inte ens vet kommer någonstin och det gör ont...
    Bestämmer var vi sk bo isåfall,bestämmer vilken blöjsortFörvånad 

OCH VI VET INTE NÅGONSIN OM VI FÅR VÅRAT EFTERLÄNGTANDE KÄRLEKSBARN!

Ex så tycker vi att namnet Lina är fint men då vrålar kärringen rätt ut NEEEEEEJ det gr ju inte fattar ni väl,det betyder ju DUK på Finska...EEEHHH ja so what sa jag,vi bor i SVERIGE och i Sverige kan man heta Lina utan problem.
    Då svarar hon men hur ska jag kunna gå ut och ropa Lina då om vi är ute nån gång,men snälla du svarar jag hon (för det blir en FLICKA ser ni,det har hon bestämtFundersam) för det första så heter hon LINA och inte LIIIIIINA med femton I eftersom vi bor i SVERIGE och för det andra så är det vårat barn,inte ditt...Flört

Ja jisses säger jag,och som sagt så vet vi inte ens om vi kommer att få det bekymret med varken namn ellerblöjor....Gråter
Svar på tråden JA jag tycker att det är orättvist!