Anonym (Usch!)
Min sambo har inte varit så kärleksfull som han är nu på nästan 7mån. Det är väl något positivt.
Men jag är ett vrak, jag spelar någon roll i en pjäs, jag verkar glad, jag verkar ha det perfekta förhållandet och jag är mycket hemlig om vårt "problem". Det gör att jag hamnar i en kris som jag gjort ikväll. Har suttit och storgråtit i min sambos famn i 1h nu. Jag säger till honom att jag mår dåligt (fysiskt) och att det är det som är problemet, varför kan jag inte bara säga rätt ut att jag är så satans jävla trött på att vara osäker? Jag är säker, men samtidigt jävligt osäker på säkerheten. Jag är medveten om att jag svamlar, men kan inte förklara mig riktigt, och här är det enda stället jag kan skrika ut vad jag verkligen känner. Jag och min sambo har pratat om händelsen MÅNGA gånger, gått frammåt och bakåt, det känns som vi "rett" ut det, eller vad jag ska säga, men fortfarande är det så mycket som tynger mig. Som jag skrivit innan hade min sambo ett återfall av missbruk och det sårar mig grymt mycket. Jag vill nästan bara slå mig trött på honom. Vilket jag naturligtvis inte kommer göra. För det första hatar jag våld och för det andra är han mycket starkare än mig, Haha. Jag vill egentligen inte har svar på detta, utan var tvungen att skriva av mig lite. Har du en åsikt får du naturligtvis skriva den.
Ursäkta att det blev så långt och aggressivt.