Inlägg från: Anonym (Ledsen=() |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ledsen=()

Ni som gett en andra chans...

Hur lång tid tog det från det ni fick veta tills det ni hade sex? Jag känner sugen, men vet inte om jag klarar det än. Och kondom på isf tills han har kollat så han är frisk

• Anonym (Ledsen=()

Tack för din berättelse been there. Verkligen kul att det ordnade sig så bra för er efter mycket sorg

Jag kämpar på. Han vill ju så gärna och han ställer upp på allt jag ber om för att rädda vårt förhållande. Och jag vill ju! Men har svårt att förstå hur han kunde. Visst, han va full. Och ja, vi har bråkat mycket på sista tiden. Inga förklaringar, men kanske en orsak till att allt blev som det blev. Vi har mycket att jobba på förutom detta med, för ska vi fortsätta kan det inte bli som förr. Vi måste lära oss att prata och framförallt lyssna på varandra. Men vi kämpar på. Nu är det 4 veckor sen det hände..

• Anonym (Ledsen=()

Jag slängde ut honom med omedelbar verkan efter han berättat. Han bodde iväg i cirka en vecka, sen kom han hem igen. Men vi har fortfarande inte haft sex...

• Anonym (Ledsen=()

Ja. Det är hemskt vad livet kan vara orättvist ibland. För det finns inte en chans att vi förtjänade detta.. Jag tänker på er alla och jag hoppas vi fixar detta! Hur det än blir så hoppas jag vi kan gå stärkta ur det här, även om det känns väldigt hopplöst just nu.

Jag kom och tänka på en sak inatt, när jag försökte sova. Att jag vill ju att detta ska ordna sig, vilket betyder att jag måste anstränga mig lite mer. Han kan ju inte fixa allt själv. Jag är nog väldigt egoistisk, men jag vill se mer ånger, mer tårar, jag vill ha mer uppmärksamhet! Känner mig ibland som en hemsk människa. Men tänkte jag ska försöka ordna något fint för oss två så han vet att jag iaf försöker...

• Anonym (Ledsen=()

Är det bara jag som känner mig väldigt rädd för att ha sex med honom? Jag är rädd för att jag ska börja gråta mitt i allt eller något sånt

• Anonym (Ledsen=()

Usch, det låter jobbigt Men jag tror att om man bestämmer sig för att börja om igen måste man lägga det gamla bakom sig (lättare sagt än gjort, Jag vet) Men jag tror inte det funkar i längden annars. Ska inte tala för andra, men jag själv hade inte orkat med att gå omkring och vara misstänksam hela tiden. Men visst, man får nog räkna med att man inte kan lita som man gjorde innan.

Vilken hemsk kompis.. Eller inte ens kompis. Så gör man bara inte! Många många styrkekramar till dig! Jag hoppas det löser sig för dig!!

• Anonym (Ledsen=()

Jag har inte fått någon som helst respons på brevet jag gav till honom heller En paus i förhållandet tror jag kan va bra. Så man får lite perspektiv. Men vad vet jag? Känner mig helt vilsen själv..

• Anonym (Ledsen=()

Jaa Träffas allihopa och stötta och prata och skratta och gråta Hade nog varit kanon... Lite svårt att ordna kanske.. Men det hade varit så skönt.

Idag har han varit hur gullig som helst, och vi har pratat lite. Känner mig ganska okej just nu. Hoppas ni har haft en trevlig kväll allihopa. Snart dags för mig att krypa ner och sova.. Tänker på er. Stackars dig nr 16. Kan inte ens föreställa mig den känslan

• Anonym (Ledsen=()

Anonym (man) Jag har heller aldrig varit svartsjuk innan. Egentligen hemskt när man inte kan lita på den man ska leva ihop med. Men jag hoppas det ordnar sig för dig! Din nya tjej är antagligen bättre än ditt ex, som tyvärr inte verkade visa mycket respekt för dig Jag hoppas du kan lära dig att lita igen. När man har fått en sån smäll, och i ditt fall, två, så är det svårt att finna tillit igen! Usch. Vad livet är orättvist ibland!!!

• Anonym (Ledsen=()

Jag känner med igen mig e era funderingar. Att tänk om han gör om det om jag förlåter honom för att jag förlät honom denna gången..

Mycket bättre mellan oss nu. Kan kramas och pussas och det känns riktigt mysigt (även om tankarna snurrar i bakhuvudet, självklart)

Jag vet inte om jag vill avslöja min identitet här, men det hade känts väldigt skönt att ha någon sorts annan kontakt med. Nyttigt tror jag.

Jag tror verkligen det var ett stort misstag från hans sida. Där spriten går in går förståndet ur. Han grät och var verkligen jätteledsen, och han berättade ju det självmant direkt för han tyckte jag hade rätt att veta. Men visst fan är det jobbigt att tänka på att han har haft sex med någon annan. Följt med en annan tjej och haft sex. Nej, ska tänka positiva tankar nu

Tänker på er alla!!!

Kramar i massor till er!!!

Svar på tråden Ni som gett en andra chans...