Anonym (456) skrev 2007-07-02 20:45:51 följande:
Ledsen=( Var det första gången han gjorde det? Min har gjort det två ggr i fyllan, 10 månader sedan och tre månader sedan. De två gångerna han varit ner på krogen utan mig. Precis som du skriver kan man inte skylla på fyllan men på ett sätt känns det bättre för mig att han gjort det när han varit totalt nersupen. Tror det skulle kännas 100 ggr värre om det hänt när han varit nykter och om det varit en längre affär på sidan om. Kämpe: Jag hoppas att jag kan tänka som dig en dag. Ang. skvallret så bryr jag mig inte på så sätt att jag skäms, det är HAN som ska skämmas. Det är det där att alla vet men ingen säger det till mig som stör mig. Men nu har han berättat själv och det var väl kanske det bästa i och för sig.På något sätt känns det som att det som inte stjälper, det stärker!I vardagen hinns inte alla känslor med när det är två heltidsjobbande föräldrar varav en jobbar skift och borta. Nu han jag insett hur mycket han betyder för mig Men.... Förtroendet...
Hej. Har inte haft tillgång till dator på några dagar.. Vad jag vet så var det första gången. Men jag har blivit väldigt misstänksam. Han är ju ofta ute utan mig vilket aldrig har varit något problem.
Inte ofta han är ute och festar, men när det händer blir det ofta utan mig.
Men jag har svårt för att förstå hur han kunde göra det. Jag kan för guds skull inte fatta. Svårt. Men vi har ingen förhållande just nu, han bor hos mig, och vi kan umgås någorlunda normalt, men det är så jobbigt och jag mår så dåligt över det.
Jag kan se att han verkligen ångrar sig, för så ledsna ögon har jag nog aldrig sett någon gång
Men är ändå så svårt. Han har ju trots allt haft sex med någon annan och för mig är sex något fint och betydelsefullt i ett förhållande.. Så mår inte alls bra nu..