Hej hej!
Är nu tillbaka i hemmet efter en veckas semester. Skönt att komma tillbaka igen.
Har skummat igenom tråden, det skrivs så väldans här.
Iaf, både jag och min sambo har testat oss. På gyn tyckte dom átt båda skulle göra det. Jag har fått svar på mitt prov, inga sjukdomar. Min sambo däremot har inte fått svar ännu så lite nervös är jag varför det tar sån tid?!
Är vårt förhållande på riktigt nu? (Eller vad det stod i frågan). Det återstår att se! Vi har kommit vidare efter att varit fast i "jobb, förskola, hemmet"-låset. Vi har kommit med lite ideér vad vi ska göra för att bygga upp förhållandet igen, inte komma in i samma rutin igen. Tiden får visa vad som sker med oss.
Ibland tänker jag på om jag ska förlåta honom, varför ska jag förlåta? Varför riskera att bli sårad igen?
Men, när han gjorde det han gjort syntes det så väldans väl på honom att han mådde kasst. Då hade han inget erkännt för mig, men jag såg att något var sååå fel!
Idag är han en helt annan person. Den glada killen jag blev kär i. Han är en helt annan pappa till sitt barn än han var förut när detta tyngde honom.
Om ha nhade haft en lång affär bakom ryggen på mig. Träffat en person planerat flertalet gånger utan att det skulle märkas på honom att han mådde dåligt inför sin familj, ja då hade jag aldrig förlåtit honom!
Mailinglista och MSN är inget jag använder mig av, men många har nog kontakt via MSN tror jag med.