Ni som gett en andra chans...
Trodde aldrig jag skulle sitta och läsa en sån här tråd!
Men i onsdags rasade mitt liv isär.
Har haft det på känn att han varit med en annan, har frågat men han har nekat och sagt att jag måste skärpa mig. Men telefonen han inte kunnat släppa ifrån sig, humöret som varit i botten. Kramarna han ej kunnat ge mig, ögonkontakten som han ej haft md mig.
Allt var så kristallklart men vad kan man göra när han nekat?
Så i onsdags släppte bomben när sonen somnat på kvällen.
"Anledningen till att det är så här är att jag varit otrogen mot dig"
Hela jag frös till is, han var helt förstörd.
Men hur gör vi nu?
Båda är vi "glada" för att han berättade eftersom det legat som en mur mellan oss.
Telefonen har han haft eftersom hon skickar sms till honom och han var livrädd för att jag skulle se dom.
Han svarar inte när hon hör av sig. Han har gjort det två ggr i fyllan med henne. En gång för tre månader sedan och en gång för tio månader sedan.
Känslorna mellan oss känns starkare, vi vet att vi tycker om varandra men hur ska jag någonsin kunna lita på honom när han ska på fest? Hur ska jag veta att han ej följer med henne igen.
Han säger att det aldrig kommer att ske igen för han vill inte mista mig. Men om jag förlåter honom denna gången, tänk om han gör det igen ändå för jag förlät honom nu?
Har bett honom vara borta en vecka nu när vi pratat om det hela så får jag känna hur det känns att vara själv när inte han är bredvid mig.