• Fru hopplös

Flera missfall o nu händer inget alls...

Hej! Såg att den gamla tråden stängts, så jag startar en ny!

Denna tråd är för oss som haft ett antal missfall och håller på med utredningar eller behandlingar eller bara väntar otåligt på att bli gravida igen. Alla som känner igen sig eller har liknande erfarenheter får jättegärna dela med sig av tips, tankar, uppmuntrande ord och allmän frustration

Här är den gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m17220340.html

• Svar på tråden Flera missfall o nu händer inget alls...
  • Fru hopplös

Ja jag börjar väl själv då

Har varit till reumatologen o där efter en grandios utredning så hittar de inget fel på mig (Lite mysko??). Bara att förbereda sig inför IVF-en till hösten

Hur går det för er???

Kramar/H

• Jesse

Halloj

Har häcken full på jobbet så det blir inte så mycket FL..

Vad skönt att dom inte hittade några fel!! Fast ibland vill man gärna att dom hittar något så man får en förklaring.

Jam - Du ruvar väl?

Ego: Jag väntar på mensen som självklart är sen. Skulle kommit i torsdags. Ska göra FET denna månaden är det tänkt.

Ha det bra

Kramar
    Jesse

Never fear shadows, for shadows only mean there is a light shining somewhere near by..
  • jamis

Hej på er!

Jag tittar in en snabbis innan jag sticker till jobbet

Jag är på ruvardag 12 idag och hoppas jag slipper få mens! Jag mår bra förutom väldigt svullen mage och ibland väldigt mycket molvärk...

Fru H: Det var väl skönt! Då borde allt fungera för er nu när du blir gravid SNART!

Jesse: Hoppas mensen kommer snart så ni kan komma igång med FET, eller att den inte kommer och du slipper FET

Lika ofta som föräldrar tänker på sina barn, lika ofta tänker ofrivilligt barnlösa på sina obarn
  • Jesse

Åh Jam det låter ju strålande Jag tror på bebis!!

Never fear shadows, for shadows only mean there is a light shining somewhere near by..
  • jamis

Tack Jesse! Själv törs man ju knappt hoppas... det är så skrämmande och läskigt och spännande !

Lika ofta som föräldrar tänker på sina barn, lika ofta tänker ofrivilligt barnlösa på sina obarn
  • Jesse

Var inne och tjuvkikade, såg att du har testdag den 21/5, det är ju snart ju *håller tummarna*

En fråga ang din bild.. Var i Stockholm precis. Bodde vid Mariatorget. Och vad ser jag en butik som heter Jam och ser ut precis som din bild Jobbar du där kanske?

Ego: Var på kliniken idag och tog ett blodprov för att kolla om jag haft äl så jag kan vänta en mens. Svar ja Den kommer när som inom max en vecka. Vi får hoppas på det

Annars, allt bra med alla?

Trevlig långheglg

• jamis

Hi hi, Jesse Jag tog namnet innan jag såg skylten själv. Sen såg jag den, tyckte det var roligt med mitt nick och fotade den. Nu gör jag ju gratis reklam

Mycket snart med testdag! Jag dör av spänning!

• Fru hopplös

*håller tummarna så det knakar här*
    Trevlig helg till alla
    Kramar från mig!
    Höres/H

• jamis

Hej hej...

Jag testade imorse men när det var neg efter 1 minut så slängde jag testet. Efter 20 min så får jag för mig att titta på testet och det är positivt... Nu vet jag ju inte om det kom inom rätt tid eller inte. Är så spänd och nervös...

Tack för tummarna!!

• Jesse

Det blir aldrig positivt om det inte är det. Tycker att jag vågar mig på ett GRATTIS

Svar på tråden Flera missfall o nu händer inget alls...