Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Kvinnliga företagare - tråd nummer 6

Tyvärr hade inte det kartongföretaget sådana fina glansiga kartonger som jag söker... Ngn annan med förslag?

• Pokergirl

Har en fråga till alla er som har webshop med oscommerce, är detta ett lätthanterligt program? Går det att få det att se professionellt ut? Har hittat ett företag som har otroligt prisvärda shoppar och bra betyg, men dom kör os vilket jag tidigare varit skeptisk till. Inboxa mig gärna era shopar så jag kan se hur det kan se ut!

• Pokergirl

Jonnaa: tack! Dom verkade ha det jag sökte, ska googla lite och se vad jag hittar.

• Pokergirl

lillfoot: har du en bra affärsidé kan du säkert få lån antingen via almi eller hos din bank.

• Pokergirl

lillefoot: varför får du inte lån?

• Pokergirl
    Grenna skrev 2007-08-02 15:11:37 följande:
    Nån mer som ska besöka Formex den 30/8-2/9? www.formex.se/
    Hade inte tänkt åka dit men nu blev jag ju sugen....

Frökennorkok: vad för slags produkter är du på jakt efter? Här är vi många som kan tipsa om grossister!
  • Pokergirl
    FrökenNorkok skrev 2007-08-02 20:14:44 följande:
    Pokergirl: Ja du, det var en bra fråga =) Det kommer att vara bröllop och festrelaterat. Så allt från kläder, inbjudningar, presenter, dekorationer, ljus mm. Jag vill ju gärna ha lite annorlunda sortiment så jag kollar mycket på engelska sidor. Tyvärr så är jag inte den bästa på engelska så det är ju ett litt problem =/
    Då borde du verkligen bege dig till formexmässan, där har dom ju hur mkt pynt som helst! Kolla även på utställarregistret från formex, massa bra hemsidor!
  • Pokergirl

Frökennorkok: kom på en sak till, köp ett gäng amerikanska och engelska bröllopstidningar, finns hos presstop och i dom hittar du hur många fina saker som helst, många med direktlänkar till åf.

• Pokergirl

Sirlig: verkligen! ska kolla min kalender om jag kan lyckas!

• Pokergirl
    Fjuppan skrev 2007-08-04 18:06:22 följande:
    Jag har en fråga: Ungefär hur mycket tid/vecka lägger ni ner på era webshopar?
    Det är ju så olika! Kommer en ny leverans så blir det en hel del tid bara med att beräkna priser och lägga in i shoppen. Sen ska paket packas, postas, nya beställningar göras...

Jag köper mkt från usa och då innebär det att jag dessutom behöver översätta massa texter vilket är väldigt tidskrävande.
  • Pokergirl

Vad tror ni, dags att starta ny tråd eller?

Svar på tråden Kvinnliga företagare - tråd nummer 6