• Myrna

Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IV

underbarson: Ja, så måste det vara! STackars dig...

Young Sun: Ha en underbar resa!

• Myrna

uska: Det tror jag inte. Vi har åtminstone en tjej i tråden ("Vietnammamma") som själv ska adoptera.

• Myrna

Filips mamma: Lite uppvaktning är ju aldrig fel!

Ha en skön mors dag alla!

• Myrna

Young Sun: Finfina bilder!!!!!

Du är för övrigt ganska lik din mamma... Har ni fått höra det förut?

• Myrna

Young Sun: Ja, visst är det hon som är med på bilderna, som följde med på resan? Tycker ni är ganska lika faktiskt!

• Myrna

Young Sun: Jag vet, men ni är ganska lika i ansiktsdragen på flera av bilderna tycker jag. Hoppas du inte tog illa vid dig på något sätt...

• Myrna

Välkommen Rosarin!

Det var någon annan i tråden som också bodde i Thailand samt var adopterad därifrån men nu minns jag inte vem..?

FINE: GRATTIS!!!!

• Myrna

Rosarin: Jag kollade bakåt lite och jag tror hon hette "Sara och Sofina" eller något sådant...? Det var längesedan hon skrev.

Välkommen Hasselbacken!

• Myrna

Rosarin: "Sofina och Sara" hette hon!

• Myrna

Hej på er! Är egentligen bortrest på semester men internetberoende som man är har man lyckats logga in en sväng här :-P.

FINE: Självklart ska du inte behöva be om ursäkt för hur du upplever det!

Apropå likhet har jag alltid hoppats på en son som liknar min sambo. Under graviditeten var jag jättenervös över att få en flicka och att hon skulle likna mig!
    Jättekonstigt!
    Nu har jag fått en pojke som alla tycker liknar mig och till en början när folk påpekade det slog jag mest ifrån mig och lyfte fram de likheter med sambon som bara jag tycktes se. Med tiden har jag dock ändrat mig och kan tycka att det är ganska häftigt att sonen liknar mig!

Vet inte varför jag känt som jag känt men det har väl något att göra med mina komplex och mitt vacklande självförtroende?

• Myrna

Ahrodie: Min lille hade också stålgrå ganska länge men nu drar det oåterkalleligt mot brunt. Ibland kan han dock se grönögd eller blåögd ut beroende på vilken färg han har på kläderna.

• Myrna

Ahrodie: Ja, tänk om hon får behålla dem! Har förresten hört att finns en del asiater med blå ögon men det kanske är ännu en myt...?

• Myrna

maria1978: Ja, jag kan i.o.f förstå om man undrar och blir väl inte direkt provocerad men gjorde ett inlägg ändå. Det där med biologi är ju grymt överskattat....

• Myrna
    maria1978 skrev 2007-07-12 20:54:25 följande:
    Ja Ts i den tråden tyckte ju att vi var köpe barn Vet inte om det var någon som anmälde det inlägget där hon hoppade på någon om att det va köpebarn och ett sånt kunnde man inte älska Jag tänkte inte komentera jag heller men gjorde det...
    Aj då, var det så illa! Läste inte hela tråden....

Verkar dock som om hon fick en del anmälningar.
Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn - del IV