Inlägg från: Mamma åt Issa |Visa alla inlägg
  • Mamma åt Issa

Österbottniska tråden 9

Veralena just nå ha behöver no få sova så dukti som ha er o renoverar vi ert
    Låter som en perfektan morrn hede

• Mamma åt Issa

veralena: he vart riktigt bra e så nöjd...ska ta na foto bara vi får ti sista skåpdörrna som int stämd na i måte...ti borda koma dehe viko ti o...hoppas ja

• Mamma åt Issa

veralena: jo ja ska bara njut ja no efter denna vecka heh d som ja hinner i varje fall...
    Ja er så nöjd me allt tänk att man kan vara he

• Mamma åt Issa

Sindi: vi funderar o på ti fara ti mumindalen sen i höst Tror int baby får så mytsi ut åv e men Issa tror ja no fystar nainting i varje fall I.o.f.s sko säkert na djurpark vara betär men he var vi till förra åri...

• Mamma åt Issa

Trevlig midsommar till er alla här i tråden...nu ska jag försöka stda lite till
    Tycker d går trööögt dehe messomastädasi mett...

Men ha d brea...

• Mamma åt Issa

Hejsan...

Jäär ha vi o överlevs messomarin

Nya bilder finns i galleriet på renoveringen...nu e d bara några listar kvar så e allt klart
    Även en ny babymage i graviditetskalendern o en under starka bilder...

• Mamma åt Issa

Hejsan...
    Jäär sess ja ner fast ja sko städa...nåja ja ha plocka upp i lillos kamarn o städa eitta wc hw ana städa ja i löödast för he vart fäädi he tå renovera så he tror int ja att ja måst städa na ida
    Åså ha ja plocka o stäa i kööki o lagt i en tvättmaskin...

Ida ha ja ordna upp all korte så nu er ti i skick...tänkt ja måsta jäär he fyri baby komber så int vi blandar ihop issas o babys sedan...
    O ja fick dem inlagt i albumme å jisses...

O liti sammandragningar o mensvärk har ja så få si no tå om dehe baby sko vila koma liiti fyri bf i varje fall så int e var så stor

• Mamma åt Issa

Hejsan...
    Nu sitter jag här med sammandragningar o ont där nere...kan d vara nått på G???
    Få se nu om en varm dusch lindrar d så jag kan sova inatt...

Svar på tråden Österbottniska tråden 9