Inlägg från: Mamma åt Issa |Visa alla inlägg
  • Mamma åt Issa

Österbottniska tråden 9

tussimamma : hehe... ja smaken e ju olika ja gillade faktiskt 2006 låda allt utom halaren o sen då lådan kom tyckte jag den oxå var helt ok... men årets halare e ju verkligen stilig på ett sätt men den e lite för ljus för mig...jag gillar färger

• Mamma åt Issa

Kikar in...

Har ingen motivation att skriva nått...

• Mamma åt Issa

millami: fa dit o skrik i skäll du bara,MEN ja sko tro d gärna tar tibax dem o ser glada ut o ger er nya eller byter dem till nå andra bara ni betalar mellanskillnaden

• Mamma åt Issa

Hejsan...

Länge sen jag ha skrivit men jag läser nog varje gång datorn e på Vilket inte e så ofta nu just...d e ju så hääärligt väder...

Nya bilder på busungen o baby magen Gissa gärna om ni tror d blir en kille eller tjej... bilderna finns under strka bilder

• Mamma åt Issa

Gomoro...
    Om ja o sko måst ge na livstecken imilla,har bara int tid o ork ti sita vi datorn ny just..maga er i väjji o lillo e så mycket mer intressant nu...oj va d kna vara häärliga i 1½ årsåldern *myser*

Igår fick vi köket o jisses va d e snyggt,men ja ha int fotat nå ännu....ja har int d i ordning ännu

Kram

• Mamma åt Issa

Ger ett livteckewn

HEJ

Oj va d e roligt medvärme o stor mage

• Mamma åt Issa

LCroft: jisses...hurorkar du???

Vi börjar snart ha klart här o ja sko aldrig orka med nå mera,men kan ju bero på denna badboll jag har på magen oxå,kanske inspirationen kommer tibax efter förlossningen hoppas

Idag får vi så lov att vara inne för lillan har stegring o snuva...märks int att hon skulle vara sjuk men lika bra att vila så vi kan vara utemi heljen med pappa...igår på kvällen hade hon 38,5 så ... hoppas d går om fort...vem vill vara sjuk nu ?!?

Grattis mamma mu till lilltösen...säkert skoj med en av vad sort

Jussistjej: vet nån hur d går?!?!

Mer har ja inte att komma med idag...väntar på tisdag då får vi veta om baby kommer tidigare eller inte...eventuell igångsättning väntar

Ha en skön dag alla

• Mamma åt Issa

P.s nya masubild i graviditetskalendern o lite bilder i galleriet att kolla för er som orkar o vill

• Mamma åt Issa

Millami o augustibrud: för mig får d gärna vara sommar hihih

Svar på tråden Österbottniska tråden 9