Österbottniska tråden 9
Ishockey snack... ja vet absolut ingenting
Ishockey snack... ja vet absolut ingenting
Åhå... så mycket vet jag att ja nog hejjar på finland
Gomoro...
Jär sitär ja o funderar på vad som ska visa sig på ul... tror nog att allt e ok,verkar nog så...HOPPAS...
Vi vaknadist tidigt jär imorrn igen som vanligt...Issa e na liti snoro o hostar ny igen,når ska dehe ga om???
Ja Vasa ja sko o säg Wasalandia o Tropiclandias utepooler o innepooler e härliga, Rax nja d tycker int ja så mycket om då Chili o Lime o nog bättre då
O så har jag ju min bästaste vän Millami där men d e väl ingen sevärdhet förståss...hehe
Vad annat finns i Vasa då???
Kanske int så mycket tyvärr... lite butiker att kolla o så...annars väldigt fin stad tycker jag
evva: hoppas ni kryar på er snart tär
Hande butiken no talar om sko man no mnåst fara o skåda men ja e rädd för att he kan var liiti fö dyrt...kassan tillåter int na rikti mytsi ytsvävninga nu just Men snart...kanski man har råd
Oj dehe vart langt he tror int ja ha skriva nå såde aktivt på super läng men ja ha helt enkelt int hadd na motivation att skriv na ...
KRAM
mOOmin : godmorgon
mOOmin: nästan mitt emot rax...liiti meir ut från stan...he er jo na mataffär tide efter hande klädbutiken...ganska nära adams...invecklat ti förklara
D har vårrullar o annat asiatisk mat...o d e int för starkt bara man aktar sig för sånt som d står starkt på...
Jag älskar d stället...
Tror bestämt ja måst fara ti nain dag...kanski millami vill göra me sällskap???
Åhå he var jo xxxx som fråga o int mOOmin Tror bestämt ja har nattmysso på änn...eli så er e tå hjärna e full mi funderingar
xxxx: he sko ja no rekommendera
LCroft: men d blir ju billigt då hihi... o visst jag hatar oxå att torka damm...
MEn mitt ha begär e oxå lite väl stort ibland
Ishockey... d ha ja int alls följt med denna gång...har ingen lust att sitta o uggla på tv
Ha en bra dag
Hemkommen från malmska... allt var ok
jony: jo d känns som en sten föll från en då han sade allt är helt i sin ordning...behövs ingen vidare utredning...
Häärligt att få bara vara denna gång o int oroa sig,med isabelle var d nått hela tiden...
Annrs så ska vi ti tandhygenistan på måndag hur får man en 1½ åring att öppna munnen ???