Inlägg från: la Demoiselle Snorque |Visa alla inlägg
  • la Demoiselle Snorque

Österbottniska tråden 9

Nu har jag gjort så att bara de i min adressbok kan se mina bilder, mycket pga flashback sidan som ni kanske läst om. Tycker det tragiskt. Man inser inte att hela världen i princip har tillgång till ens bilder innan det kommer upp sånt där.

Har lagt till de som skrivit i min gästbok. Om nån som jag inte lagt till vill kunna se mina bilder så är det bara att skriva det till mig.

(¯`°?.¸ ღ ♥ Engla-Li 051023 och bebis BF - November 07 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • la Demoiselle Snorque

Maja T Jag bor ju i Sverige så jag betalar 20 kr i månaden. Beställer eftersom när det tar slut. Blir väl runt 2 €

• la Demoiselle Snorque

aell trooor att vi har en Jensens säng, köpt från sotka. URUSEL i dagsläget (snart 3 år gammal) Gubben är ju lite tyngre än mig så hans sida är helt nedsjunken. När han går till jobbet på morgonen är det "5 fyri" att jag inte rullar ner i golvet Förstås kan manvälja mjukleken på madrassen, men vår måste vara den mjukaste av dem alla ... Minns inte priset men det var säkert rea

• la Demoiselle Snorque
    Aell
    Var tvungen att gå och se vad vi har, samma som karttu, Piscina!
  • la Demoiselle Snorque
    Brightice skrev 2007-07-20 15:27:48 följande:
    Ja föstar hur du tänker, om du e skraj för sprutor å nålar, men ja e ganska säker på att tå du e i situation å ska föd, så tänker du it na särskilt myki på he, he finns liksom ana ti funder på... Nåjå, man veit it na på förhand, men på na vis så gar no allting!
    Så sa alla åt mig också. Du kommer ha sååå ont så du bryr dig inte om nåt annat i princip. Stämde inte alls. Jag är så totalt livrädd sprutor och vägrade EDA in i det sista, tills gubben och bm i princip "tvinga" mig att ta det. (vilket jag var otroligt glad åt när sticket var över..himmelriket)  
    Nu med nästa kommer det antagligen bli lika, dessutom har jag nu efteråt sett på TV hur det ser ut när dom ger EDA så nu kommer jag antagligen TOTAL vägra  

Ett tips Millami, om du är lika rädd sprutor som mig och det blir EDA! Under förberedelserna för sticket, och under själva sticket ska du dra i dig så mycket lustgas att du blir heeelt väck, det gjorde jag.. kände inte av nåt 
  • la Demoiselle Snorque

och en sak till millami, om du gör det, se till att gubben håller i dig..HÅRT!

• la Demoiselle Snorque

åhå, jag trodde jag läst klart tråden men det var en sida till. såg nu att det inte var en P&T

• la Demoiselle Snorque

Så överraskad känner mig?! hmmm.. jag har då INGEN aning om vem det kan vara. Känner typ ingen irl i den här tråden (högst 3-4 st och det kan då inte vara nån av dom)  Fundersam 

*nyfiken*

Svar på tråden Österbottniska tråden 9