Inlägg från: la Demoiselle Snorque |Visa alla inlägg
  • la Demoiselle Snorque

Österbottniska tråden 9

Måste fråga här i tråden.. Har någon av era barn haft benvärk? Är fundersam om det är det e-l har. Hon vaknade igår natt och skrek helt hysteriskt, till sist somnade hon av benmassage. Händer ytterst sällan att hon vaknar och gråter så man blir som fundersam.

(¯`°?.¸ ღ ♥ Engla-Li 051023 och bebis BF - November 07 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • la Demoiselle Snorque

Jossefina Ja det kan hända. Fast jag frågade om biverkningarna när hon fick sprutan och då sa hon feber och utslag. Och man tycker att det skulle farit med febern om det var en reaktion på sprutan?! Fundersam Får se hur den här natten blir, än så sover hon gott iallafall  

• la Demoiselle Snorque

Var kan man annonsera i Jeppistrakten (förutom i JT ) ? Finns det nån sida på internet som liknar blocket.se?

• la Demoiselle Snorque

jony såg nyss det där när jag var in på aftonbladet. vi ska skicka ett kort

• la Demoiselle Snorque

Tänkte först att du skrivit LSD Det betyder snorkfröken på franska ;) Jag hade ju så långt nick innan så jag tänkte jag skulle göra ett ännu mer komplicerat

• la Demoiselle Snorque

Äääät på bara, jag kan laga en sats till när det tar slut

• la Demoiselle Snorque

beibikär, det är min mamma som lärt mig baka dom och dom är sååå goda. Jag har ju som en undangömd talang, är nämligen proffs på att baka..haha Skrattande Alltid lika fina och goda, självklart! (bakar ca en gång i året)

Svar på tråden Österbottniska tråden 9