Inlägg från: la Demoiselle Snorque |Visa alla inlägg
  • la Demoiselle Snorque

Österbottniska tråden 9

Beibikär: nänä, vi ska ha hade gul me vit kraga, vi har ju gula frass å int gildar ha säkert nader kompis än en gul.

Kan inte hålla mig från att gapflabba högt. karln undrar va jag har för fel. Känner mig riktigt lustig ikväll, skrattar åt allt och ingenting. Skulle berätta om en dröm jag hade inatt, tog en halv timme innan jag fick sagt det jag skulle för jag skatta och grät om vartannat. Håhå, hormon stinn    

(¯`°?.¸ ღ ♥ Engla-Li 051023 och bebis BF - November 07 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • la Demoiselle Snorque

sverige hit och sverige dit. finland hit och finland dit nej jag skojja bara! Har ingen som helst koll på ishockeyn, visste inte ens att dom spelade förren folk på jobbet var som gaalen. Dom lär vara ännu mer galen om sverige förlorade?! Skulle inte ens se på sport om jag fick betalt.

Ikväll blir det iallafall Eurovision, men varför har dom det så sent?? kl är väl 22 i finland när det börjar? Får försöka hålla mig vaken. Tippar att det kommer gå bra mkt bättre för Suomi än Routsi, crap

• la Demoiselle Snorque

hehe, jag somnade efter att the ark sjungit! läste att det inte gick så bra, vad annat hade man kunnat förvänta sig?! Ne nu blir det jobbet jobbet.. Ha en bra dag!

• la Demoiselle Snorque

USCH vad ni är larviga *sur svenne*

Neee tro det eller ej men jag tycker som nån skrev att vissa svenskar (måste ju skriva vissa för jag räknar mig inte själv dit) är otroligt dåliga förlorare. Man får ju skämmas när man läser aftonbladet och lyssnar på kommentatorerna (kommer inte på vad det heter eller stavas) under Eurovision.

- NU är det danmarks tur, nu FÅR sverige en 12:a. Sen hör man hur dom riktigt sitter och småler och samtidigt hoppas ända uti fingerspetsarna.

* Sverige får en 8:a*

*tystnad*

- VAAA??! mummlar sen nåt ohörbart.

Haha, så pinsamt

Sen får man läsa på aftonbladet att ola salo tycker det är en DYNG tävling. Då får man fråga sig varför han ställde upp från första början?!
    Läste sen nåt om att det är omöjligt för Sverige att vinna igen, skulle vi skicka ABBA så skulle vi inte ens vunnit. Nej det tror inte jag heller, dom var liksom poppis för 20 år sen.

Det blev långt det här men det gör väl inget

• la Demoiselle Snorque

Karttu Bodde ju i Jeppis på den tiden, men var hit i v 38. Visst var det lite nervöst men som sagt, finns ju bb lite här och där efter vägarna Att gå på IKEA beror ju på hur man mår, jag gick 6 timmar i ett streck på stan då i v38 och det var inga problem. Lite sammandragningar efteråt bara

• la Demoiselle Snorque

Atten du måste gå in på..inställningar tror jag det är och sen flytta över galleriet. Svårt att förklara. Ska kika exakt hur man gör, vänta

• la Demoiselle Snorque

Du går in på Min sida
    Kontoinställningar
    Inställningar

Sen lite längre ner får du välja vilka "ikoner" du vill ska synas. Förstod du?

Svar på tråden Österbottniska tråden 9