Inlägg från: Lordina |Visa alla inlägg
  • Lordina

Österbottniska tråden 9

Gokväll
    siter me kaffikoppi efter eitt spinnpass av värre sort alltså ja vart så sveitto, tom bakom örona ,Tjorven va pässar tu me fö städas iri för att vi ska koma på plättkalas slut me hede nu... så du int överanstränger de på semestern...jå å grannvädri vill vi ha imåro tack

Lcroft I know the feeling, brukar oxo sätta mej i köpförbud men då dyker plötsligt världens kap upp, typiskt...jag e totalt galen i smycken, speciellt halsband...

• Lordina

Hej
    Kan nog o rekomender teatern vid åliden, men int fö bååne som tjorven rej o skreiv, men gubbi o jag tyckt he var bra men ta med myggservetter för di biter igenom tröjor och kepsar och lägg int capribyxona fö tå får du skrapa beine följand natt

Ja tå man sku våg spela teater, men jag sku no få toko rampfeber så di sku få för me nastans, lyfter på hatten åt Alma o co

Idag kom na svensex grabbar hiid så jag ledd runt blivande brudgummen på ponnyn Bamse i byjji men till slut vila han endast skritta, he skumppar no på rätt så myki i trav, på en ponny ir int så lätt tå man ir 1,80 lang

• Lordina

Hej
    Jå karttu mesama du int visar de jä på trån så ir du å fööd....tänk på he så bra tips från rina78

Tjorven jå du missa no naliti ung kara, men å ana siido var he no ganska lungt på rundo vår vi möt typ 7 persone he var ritti lungt vi Kungsforsen å Typiskt.

Jär ir di på fotboll gubbi o David, sjölv har ja städa men tå ja sku ta fram damsugarn var ha sönder så he fick ett snöpligt slut heila städasi mett shit nu tå ja var på huggi...

Ska ännu arbeit nästa viko na dag san var e semester, har liiti byrja planer menyn för konfirmationsfesten men he gar trögt, sku vila köp allt men he har ja int råd me...ska no bukk i faddra å fö åtm ein åv döm ir rama ti baka allsorte

• Lordina

Fy för rattfyllerister hårdari straff åt döm!!!

• Lordina

Sjutton oxo ja sku ha ein ritti argan gubb baket, he vart allt fö släpa gubb hur laga man hade argast?

• Lordina

Lilla My, numro till bokasi:050 413 1740 (milla 11-13 på daga)
    föreställninga har di onsdaga,fredagar,söndaga heila juli

• Lordina

Lcroft tack

Rattfyllerist såde arg ir man på toki...

• Lordina

Hmm...he ir upp en skylt tär he star Pedersöre teater ...förbi sisbacka men int förbi kyrko...nå nu vart ni ritti klok, ja siter ju bara på ja, så hede ti tänk van he ritti ir blir liiti svårt fö me å... ha ha

• Lordina

Öhm...ska Labolina få finfrämand ja så kan man å kall he föståss...
    Imåro byri semestern ända tills 1 augusti
    He finns dock eitt o ana ti djä som ti mål, tapetser o baka o naliiti till.
    Labolina tvätt upp fin porslinet fö vi syns på torsdag

Svar på tråden Österbottniska tråden 9