Österbottniska tråden 9
NEj ja bleiv 44år had no väntta me ti bli yngre he ir no ba ti hoppas på antirynkkräm nutå på morsdagen
NEj ja bleiv 44år had no väntta me ti bli yngre he ir no ba ti hoppas på antirynkkräm nutå på morsdagen
Lcroft fösök hitta fodralet he brukar stå non toxic eller så int, men vi oss har di äti myki tuschpennor å lever än men om du e orolig ring giftcentralen minns inte nummret har ringt när erik åt av en blomma å när Sandra smällt i sej halva fluortabl.burken.
Jodå här har hänt ett som annat...små bränder här o där o fall ner för trappor, det är bara ett år sen som Sandra åkte med ambulans då hon tränade spänsten i trappan!! inför en match hon var orörlig i 3 dagar...men har nog återhämtat sig tack o lov
...hede lät ju som att hon blev lam så var ju inte fallet hon blev heltenkelt jättemörbultad, det var allt hon hade tur i oturen, ne nu ska ja fara ut me hunden o sen på möte hej då
Hej!
Jaa hede euroviisu vart ju no platt fall både fö svenska å finne,voj jissus ivääde va ja vart besviken enda som stämd på min 5itopp listo var ukraina...int fö att ja digga döm men ja veta att di sku var rösta på
1. Georgien
2. Vitryssland
3. Finland
4. Ukraina
5. Sverige...ja rösta på georgien o vitryssland, gubbi sku röst på Hanna men ha gick no bet på he fast ha no trodd ha veta hur a sku djä
På morsdan fick ja kaffi ur mögloan kaffikokar så ja mära spy...
men presentkort ti saltryymi o massage, får ta me katten ti saltryymi för ha har na me andasi...rosona ir så fiin i vasen å fö ti int tala om kortte som bååne laga ja fick nytå veta att ja ir världens bästa mamma fast ja tjatar grömt
Tussimamma jag har no en 4år gambela vagn Edvins vagne, som jag bara köpt åt ha, en brunan Brio du kan koma å skåda om he intresserar men ring fyri så jag får sök all deila...jag vill ha 200e för a, eli så bjuder du va du tycker tå du siir vagne
Gomoro!
Skönt me liiti ledit mitt i viko, veit int va ja ska göra ida drick upp kaffi mett ti byri me åtm. san far ja ut me Lordina men ho har löipasi så ho ska snus på allt ho siir, så ja tror he tar läng ti koma liillan beta..
Kanstsi Alma komber hiid seinari få sii, ja sku kuna riid å föståss, men he ir ju typiskt tå man har all tid i vääde så kan man int bestäm va man ska djä..
Snart far ja på mamma mia ti helsinki å he siir ja framemot
Ja har äntligen fått laga visakort åt me å så no ska ja väl få köpt en kaffi o na småått tär i allafall
Ha en bra dag!
HEj!
Ny har ja viri ti frisso o har så fiini hår synd att int ja har na digikamera så ja kan lägg in na bildre, dotro har ju, men ho ir så knido ti ta bildre på gambe morsan siin
Oj va ja ir nöjd läng san ja var he, å så sku ni sii nagla min... ja har fått nog åv nagelbitasi mett å även nagelbandknagasi så nu har ja laga lösnagla å di ir fiin men dyr, täcks int säj va di kosta men hoppas ja slutar me ovano min å tå iri no värt i, men ja måst medge att he ir liiti svårt ti skriv fast di int ir na lang...ne he om he...
Ha en trevlig kväll
ska fara ut å äta me gubbi, sandra sköiter måst ju pass på tå man för eingangs skull siir bra ut i håri o nagla int siir ut som på en 5åring.
Måst bara ännu kom. hede som lopric länkka till fy ja mära spy att nar klarar åv att ha ihjäl en försvarslösan flicko sådee, ja kan int slut ti tänk på huru hon måsta liid pga kärlek...hua
Hello
jag har ju no överlevd mamma mia o Hesa reiso men tå daga bara flyger iväg, så man händar int na fön he ir kvälldi...Ida har ja plantera liti somarblommona
Tjorven, jasså nuföst komber M. heim ja vart oroli att ha mära lämm i Stockholm, he ir så betungand ti vara äldst å klokast på jobbi så he ir skönt att ha ir heim nu
jå blommona jå men få sii hur läng he tar innan bååne min sparka en fotboll i döm så di gar åv...