• LCroft

Jo sådär är det och det är nåt som man får räkna med att kan hända om man har bilder ut på nätet men ändå kan jag inte hjälpa att jag tycker det är för jävligt rent ut av sagt.

Jag har inte plus och visst hoppar det massor av gäster på min sida, hade ju varit trevligare om man såg vem som hade varit inne men antar att "gästerna" har sin orsak till varför de vill vara anonyma. Kanske de inte lärt sig att registrera sig

• LCroft

Jag har bilder på vårt hem och trädgård i galleriet och om det är nån som känner igen huset så får de väl komma hit och titta på oss Sen vet man ju faktiskt inte vem som sitter vid datorn fast personen i fråga har presentation, finns tillräckligt med konstiga människor här i världen.

• LCroft

Har fortsättningsvis inte vågat skaffa mig visa. Shoppingdjävulen litar jag inte på Men plus det hade jag gärna haft av många olika orsaker..

• LCroft

Skogsduvan hoppas du har liten i famnen vid det här laget

Lordina: Grattis på bröllopsdagen!

Idag har vi varit till Kokkola med svägerskan, in och ut genom varje inredningsaffär såg så mycket jag ville ha att jag kom ut tomhänt Men vid Benetton fastnade jag istället fast, handlade massa barnkläder för -50%

• LCroft

Ida som är 1 år och 3 månader använder ännu ingen kudd Hon hålls ändå aldrig på ett och samma ställe en hel natt, ofta när vi går och sover och jag tittar in till henne ligger hon i fotändan med huvudet

• LCroft

Två första födde jag utan bedövning, helt enkelt för att jag inte hann få nån. Med Ida fick jag spinal men precis som Annika sa så är det en bedövning de ger åt omföderskor och helst bara åt såna med snabba förlossningar bakom sig eftersom den tar på en gång men håller i sig endast i 1-1,5 timme.

• LCroft

Trollens mamma: Jupps, det var nog de Vad duktig du är! Du får nog verkligen vara nöjd och stolt över dig själv!

• LCroft

Hemkommen från gammaldagstorget, var på plats redan kl 9 så man hann gå och titta i lugn och ro innan det blev smockfullt. Tyvärr så var allt jag tittade på hutlösa priser så jag kom hem igen en gång tomhänt Billigt och bra tyckte mannen

• LCroft

Maja T skrev 2007-07-22 08:58:15 följande:

Åhå, va ja först ut ida?? Hehe, märks no ja va enda i nejde som va hejm o for o sova i vanli tid.
    Här är en till som var hemma, uppe sen 7
Svar på tråden Österbottniska tråden 9