Österbottniska tråden 9
Greta: Man måste vara plusmedlem för att kunna sätta in bild.
Greta: Man måste vara plusmedlem för att kunna sätta in bild.
xxxx: Aha, tack för svaret, får tydligen skaffa mig ett vanligt visa då iaf
Grattis Rina
Vilket underbart väder det varit idag! Var ute med båten på förmiddagen, passade på och åka till strandcamping och äta lite rökt fisk bl.a Ser väl ut som en kräfta imorgon Imorgon ska vi äntligen jag och Rebecca till frissan och då finns det en risk att jag inte visar mig utanför våran gård mer
Laminatgolv = Lättskötta, men eventuellt lite kalla. Tål det mesta (läs åtminstone 3 ungar och en hund) har inga märken än så länge, de äldsta golven har vi haft i 4 år.
Parkettgolv = Inte så varma, inte lika slittåliga, men de flesta går ju att slipa upp om man så känner för det.
Hade jag fått bestämma hade vi haft äkta plankgolv, antagligen det värsta i städväg men ack så fina. Tyvärr var inte mannen inne på samma linje, enligt honom så hade det golvet levt för mycket med den grund vi har på huset, torpargrund heter det väl.
Parkettgolv = Inte så KALLA! Suck...
Millami: Det är det sista man tänker på om de är äckliga eller inte, om de inte är de så blir de äckliga med dubbla blöjjor (ja, man kan inte kalla dem bindor) när man blöder som en stucken gris, DET är äckligt så om man jämför med det så är trosorna och bh:arna skitsexiga
veera: Säg gärna till pånytt när det närmar sig när du ska ha plantloppis, jag har bra minne men mycket kort! Och kommer gärna
m00min: Kul! Har du nån bild? Fört ungar till skolan har jag gjort, ingenting annat vettigt
Nämen, nu är jag ju riktigt besviken, tycker det är mysigt när det åskar och jag har sovit som en stock! Missat hela härligheten. Så mysigt att tända en brasa och se ut genom fönstret... Lite tända ljus med, en varm tekopp, DET är livet
För ett år sedan var det en pedofilj*vel som hade antastat fler av pojkarna här runtomkring, han hade jobbat i en finsk skola och många av pojkarna hade varit hemma hos honom. Kastreras med en slö och rostig kniv skulle de behövas Kan inte säga att jag har nån gnutta medkänlsa med såna "monster", kan inte kalla dem för människor, inte heller djur. Och att de blir skyddade och isolerade när de efter många om och men kommer i fängelse är ju åt h-vete. In med alla andra, då skulle de få lida. Pedofiler är t.o.m i den s.k brottsliga världen väldiiiiigt lågt ner på skalan.