någon mera från Sri lanka???
Hade varit kul att lära känna ngn mer som är född i Sri lanka.
Jag kom hit till Sverige när jag var 24 dagar gammal.
Är född i Negombo.
Hade varit kul att lära känna ngn mer som är född i Sri lanka.
Jag kom hit till Sverige när jag var 24 dagar gammal.
Är född i Negombo.
Hej jag är också från srilanka, kom hit när jag var 5 veckor.
Har två barn och väntar nu en liten till i oktober.
Kram på er
Turkos78: Grattis till en tredje :) Varifrån sri lanka är du?
Själv är jag född i negombo.
Hej på er!
En till som är adopterad, född Keerunegala, nära Negombo, o kom hit när jag var 3månader.
Har en flicka på snart 2 år.
någon som bor i Stockholm så man kan träffas o fika eller nåt?
ha de bra därute!
Hej tjejer.....Jag ska börja med att säga att jag inte är från Sri Lanka. Däremot skulle jag inte ha nåt emot att adoptera från Sri Lanka då jag bott där i nästan fyra år.
Kram på er
HEJ!
Jag är adopterad från MountLavina, blev hämtad när jag var 1½ år, är idag 28. Bor i dalsland med man och 2 töser. Skulle gärna vilja veta hur man gör för att hitta sin familj!? Jag skulle så gärna vilja träffa min riktiga mamma.
Jag är också adopterad från MountLavinia, hämtad när jag var 3 månader. Fyller 28 om drygt en månad. Bor 4 mil norr om Gbg, gift och har en son som föddes 070414.
hej hej kommer oxå från sri lanka föddes i colombo. (tror ja de var) har aldrig varit intresserad av att söka upp biologiska föräldrar...vet det jag vill veta "pappa" vet jag dock bara att han var vit "mamma" har jag kort på. Adopterades när jag var 10v. Idag är jag 23 år och har en son på 7.5månader...
Är besviken för tillfället. Fick ett mail från Sri Lanka, från han som letade upp mina bio föräldrar. Avskyr egentligen det ordet. Vill ha ett annat ord. Dom är ju inte mina föräldrar, men skit samma. Han som hjälpt mig hitta dom skrev att han håller på att översätta ett brev från dom där nere. Han skrev att dom har förklarat hur illa ställt dom har det och vill ha min hjälp. Så mycket betydde jag för dom. Så att det första dom gör är att tigga pengar. Ångrar bittert att jag letade upp dom för tillfället. Det känns så himla tråkigt. Han skrev när han hittat dom, hade dom börjat gråta. Antar att det var för att dom tänkte, vi är räddade. Men det kan dom glömma. Jag är för sjutton inte skyldig dom något. Har ju aldrig ens velat ha med dom att göra. Var bara nyfiken på om jag var lik någon av dom. BLÄÄ säger jag.
Gitani: Sådär har jag det lite också. Min biomamma jobbar hos en familj. Jag mailar och brevväxlar med båda biomamman och den familjen. Den familjen verkar inte ha det speciellt dåligt ställt. Dom bor här i Europa allihopa tror jag, i Frankrike, england, Italien, förresten en bor i USA tror jag också. Iaf så skriver dom allihopa och vill att ajg ska skicka ner pengar till min biomamma så hon slipper vara kvar där ensam och att hon i st ska komma hit till Sverige! hon kan ju inte ens nån engelska!! Jag fattar inte hur dom tänker!
Men dom har kanske lite dåligt samvete att dom stuckit allihopa och lämnat henne ensam. Men för det kan dom ju inte bara "lämna över henne" till mej. Jag känner precis som du, att jag har ju inget ansvar för henne eller är skyldig henne nåt. Jag ser ju inte henne som min mamma. Jag har ju mina föräldrar här.
Hejsan! Jag är också adopterad från sri lanka. kom till Sverige när jag var 6 månader. Väntar nu mitt första barn som ska komma den 26 juli. Men jag har verkligen inget behov av att söka upp mina rötter. Jag har mina föräldrar här i sverige..
hej är också adopterad från sri lanka.. kom till sverige när ja var ca 1 månad..