• Anonym

Abort- ett j***a tjat om det ska diskuteras i familjeliv eller ej!!

Varför tjatas det hela tiden om varför vissa skriver in om sina aborter, missfall od???? Lat dessa människor vara ifred med sina sorger, anledningar. Om vissa är sa känsliga, klicka inte pa rubriken. Läs vidare och ha en bra dag. Detta börjar bli helhysteriskt tycker jag. OCH denna site är faktiskt till för alla vilket vissa redan kommenterat. Bara för att man gör abort eller far missfall betyder det väl inte att man väljer bort familjeliv. Helt absurt!!! Varje människa har rätt till stöd och rad, spelar ingen roll vad det är för problem, fragor, asikter osv. Lägg ner eller byt till nagon annan "familjelivs-sida".

• Svar på tråden Abort- ett j***a tjat om det ska diskuteras i familjeliv eller ej!!
  • Tussens mamma

heja trådstarter!!!!!!!!!!

är också trött på alla hurtiga morsor här som bara vill läsa om normala gravidteter utan komplikationer.............................

• Knytets mamma

Obehagliga saker är ju även det en del av familjeliv, varse sig en del väljer att blunda för verkligheten och döma andra för deras handlingar.
    Livet är fullt av tråkiga händelser, men även glädje och man måste kunna dela båda. Och vill man inte så är det bara att klicka vidare.

• vanja77

Hålletr med trådstartaren helt och fullt
    Det är var man/kvinnas fulla rätt att skylla sig själva om dom knatar in på en sida som klart deklarerar ett ämne,

• Zmulan

Jaa, jag håller verkligen med. För många kockar i denna "soppa"

• Cess

Ville också vara med att hålla med.....

• MaDdO

Håller med trådstarten jag oxå....vill man inte läsa kan man välja bort känsliga rummet, eller helt enkelt inte klicka sig in på dom inlägg som handlar om det som en del av oss tyvärr tvingas genomgå.....vi är väl oxå människor och måste få diskutera vår oro och sorg med andra likasinnade...? Jag var aldrig ens inne här innan jag själv råkade ut för MA nu förra veckan....och TYVÄRR måste jag säga att detta rum ens finns, för visst hade allt varit SÅ mycket roligare om ALLT hade varit lycka hela tiden...men tyvärr funkar inte livet så... :(

Kram på er alla som finns här som stöd i svåra stunder....

//Ledsen Madde, MA feb-04

• åsis

Håller helt med trådstart! Känner man att det finns saker man inte vill läsa om kan man se detta pga var inlägget ligger och helt enkelt hoppa över det!

• Marie N

Håller med till fullo...!

Men!Jag,o säkert många andra(?),e grymt trött på hur t ex abort diskuteras.E det rätt,e det fel osv.
    Självklart ska man få säga sin åsikt,men då måste man också respektera andras.
    Endel trådar,t ex EMOT ABORT-förstår jag inte ens syftet med.
    Vem ska bräcka vem?

• Lilla Sofia

Håller med trådstartaren! Är så trött på att vi ska hysch hyscha med de stackarna som har det jobbigt!!!! Här finns vi till för alla!

Svar på tråden Abort- ett j***a tjat om det ska diskuteras i familjeliv eller ej!!